prebrano: 20-12-2015
datum objave: 20-Dec-2015
21-Aug-2017


5 zdravih prigrizkov za na plažo

Verjamemo, da ste se mnoge izmed vas na poletje in razkazovanje telesca na plaži pripravljale več mesecev v želji, da bi telo oblikovale v zavidanja vredno obliko. Mnoge se boste za ves trud na počitnicah nagradile in si tam privoščile vse, čemur ste se več mesecev odrekale, spet druge pa ne boste dovolile, da vam nekaj dni dopusta izniči ves trud, ki ste ga vložile vase. Posledično bo tudi vaš izbor hrane na počitnicah pod strogim nadzorom, na plaži pa boste namesto ob grizljanju čipsa in lizanju sladoleda uživale ob zdravih prigrizkih. Kaj, torej, vzeti na plažo, da boste v prigrizkih uživale brez slabe vesti?

Korenček: S to zelenjavo dobite 2 v 1 – vaša koža bo dobila lepši sijaj, saj korenček vsebuje betakaroten, ki skrbi za hitrejše pridobivanje tena, hkrati pa bo organizem z grizljanjem korenja dobil energijo za ves dan. Korenček je vsekakor najboljša izbira, ko se želite najesti, a hkrati osvežiti telo in ga neobtežiti.

Ananas in lubenica: Oba sadeža vsebujeta veliko vitamina C, naravnih sladkorjev in vlaknin. Telo neverjetno osvežita in hidrirata, hkrati pa ne povzročata napihnjenosti in trebušček tudi po uživanju v tem prigrizku ostaja raven. Popolna osvežitev, ko se temperature povzpnejo nad 30°C, torej!

Mešanica oreškov in suhega sadja: Napravite si čisto svojo mešanico vaših najljubših oreščkov, pomešanih z grozdjem, brusnicami, jabolčnimi krhlji in bananinim čipsom. Oreški, kot so mandlji, orehi, lešniki in indijski oreščki, so bogat vir energije, zdravih maščob, beljakovin, magnezija in vitaminov B in E.

Kokice: Vsebujejo veliko vlaknin in malo kalorij. Čeprav bi jim pripisali, da so ravno tako nezdrave kot čips, pa je resnica drugačna. So idealen prigrizek, ko želite vzdrževati težo.

Paradižnik in mozzarella: Paradižnik vsebuje veliko vitamina C, kalija in antioksidanta likopena, ki skrbijo za bolj čvrsto kožo in organizem varujejo pred nastankom raka in boleznimi srca, mozzarella pa je nizkokaloričen sir z veliko vsebnostjo vitamina B12, kalcija in beljakovin, ki telesu dajejo energijo, hranijo mišice, skrbijo za močne kosti in boljšo prebavo.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri