5 živil, ki jih lahko jeste po vadbi

 

Pomembno je vedeti, kakšna hrana je najboljša izbira za obrok po vadbi. Zato smo izbrali pet živil, ki jih lahko jeste in uživate v njih tudi po telesni aktivnosti.

1. Borovnice po vožnji s kolesom
Šibkost v mišicah po intenzivni vožnji s kolesom? Borovnice niso le okusne in praktične, ampak so tudi vir antioksidantov, vitaminov in mineralov, ki bodo pomagali pri sprostitvi mišic in pospešili okrevanje.

2. Ananas za okrevanje po aerobnih vajah
Razvajajte se z ananasom, ki vsebuje encim bromelain, naravno zdravilo, protivnetno sredstvo, ki ublaži bolečine in šibkost v mišicah, ki se pojavljajo po napornih aerobnih vajah.

3. Fižol po plavanju
Po naporni vadbi se raven kalija v telesu zmanjša, kar lahko vpliva na reflekse pa tudi na živce in mišice. Skodelica kuhanega fižola ima več kot 900 miligramov kalija in je odlična dopolnitev juh in solat.

4. Mleko za zen po jogi
Vračanje tekočine in elektrolitov, ki ste jih izgubili z znojem, je nujen del rutine po vadbi. Mleko je odlično za okrevanje, saj vsebuje natrijeve in kalijeve elektrolite v precej večji količini kot večina športnih napitkov. Za dodatno dozo beljakovin priporočamo mandljevo mleko.

5. Zelena zelenjava po teku
Temne listnate vrtnine, kot sta špinača in ohrovt, so bogate s kalcijem in magnezijem, zato so idealna rešitev za krče v nogah, ki se lahko pojavijo po teku. Dodajte limonin sok, saj bo vitamin C izboljšal absorpcijo železa.

Vir: elle.hr

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri