Aluminijeva ikona Rimowa praznuje 80 let


Začelo se je leta 1930, ko je bil prvič izdelan neuničljivi, prestižni kovček Rimowa v srebrno sivi barvi. Aluminijeva revolucionarna tehnologija je obnorela svet.

1950 so dokončno razvili tudi rebrasti vzorec, ki je postal zaščitni znak Rimowinega dizajna. Sledila je naslednja inovacija – vodoodporni kovčki iz leta 1976. Letošnje leto so lansirali popolnoma novo linijo – Topas groove. Rimowa je skozi razvoj ohranila nedotaknjen koncept. Aluminijevo jedro in rebrasta zunanjost. Za en kovček je potrebnih kar 205 posameznih kosov in 90 ur, da postane popoln. Originalni aluminijasti kovček je bil narejen leta 1937, njegova velikost, notranjost, robovi, ročke, koleščki … pa so se skozi leta posodabljali in prilagajali trendom, potrebam strank. Mnogi znani obrazi širom sveta so ambasadorji tega ikoničnega kovčka. Do konca leta bo Rimowa pripravila tudi posebno nalepko ob obletnici.

Med ambasadorji kovčkov Rimowa je tudi prelepa Alessandra Ambrosio.

 

Še nekaj zanimivosti o Rimowa kovčkih:

  • Prepoznavni rebrasti vzorec kovčka je v 20-ih letih postal statusni simbol za stilske kozmopolitanke in kozmopolitane.
  • Kovček za kamero je še vedno ena boljših inovacij podjetja Rimowa, še vedno se izdeluje v Kölnu.
  • Potovalni kovček (potovalna omara) je bil eden izmed prvih, ki so bili narejeni iz aluminija. V tistem času je bila značilna tudi ročka v obliki kladiva.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri