Art for Sale: Sodobna umetnost naprodaj

ART FOR SALE
Sodobna umetnost naprodaj

Center za kreativnost Maribor, Partizanska 11
30.−31. maj 2019

Umetnostna galerija Maribor v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, vabi na Art for Sale dogodek, ki bo prvič v Sloveniji na enem mestu zbral pomembne regionalne akterje s področja zbiranja, prodaje in promocije sodobne vizualne umetnosti.

Vse ljubitelje sodobne umetnosti, ustvarjalce in strokovnjake, galeriste začetnike ter nadobudne zbiratelje in tiste, ki to želite postati, vabimo, da se nam pridružite na stimulativnih pogovorih in delavnici s pomembnimi domačimi in mednarodnimi akterji. Pogovarjali se bomo o oblikovanju zasebnih zbirk, prodaji in nakupu umetniških del na mednarodnih sejmih in drugje, ustanovitvi in vodenju zasebnih galerij in festivalov ter o tem, kako lahko o sodobni umetnosti komuniciramo z različnimi občinstvi. Vabljeni tudi na pop-up prodajno razstavo sodobnih umetniških del na papirju uveljavljenih in obetavnih slovenskih ustvarjalcev. Art for Sale bo odlična priložnost za dvodnevno spoznavanje zakonitosti edinstvene panoge umetniškega trga!

Program Art for Sale / Sodobna umetnost naprodaj bo potekal v slovenskem in angleškem jeziku! Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.


PANELNI POGOVORI S STROKOVNJAKI:


Kako vstopiti v svet sodobne umetnosti / pogovori o zbirateljstvu, prodaji in zgodbah
četrtek, 30. maj 2019, 17.00−20.00

Panelni pogovori bodo povezali zbiratelje, mlade in uveljavljene galeriste, direktorje umetniških sejmov in festivalov, kritike in specializirane komunikologe iz regije in širše v živahen dialog s publiko. Gostje bodo na treh omizjih govorili o svojih osebnih in profesionalnih poteh znotraj trga umetnosti, o ciljih in inspiracijah, o zakonitostih, pasteh in možnostih te edinstvene panoge ter odgovarjali na vsa vprašanja, ki ste jih kadarkoli želeli vprašati. Kuratorka panelnih pogovorov: Simona Vidmar, UGM.

17.00−18.00 Kako: zbirati sodobno umetnost?
Johanna Chromik
, umetniška direktorica sejma sodobne umetnosti Vienna Contemporary, Dunaj
Dorotea Fotivec
, Zbirka Marinko Sudac & Institut za raziskavo avantgarde, Zagreb
Vasa Perović
, arhitekt in zbiratelj, Zbirka sodobne umetnosti in oblikovanja VJP, Ljubljana
moderira: Simona Vidmar, višja kustosinja UGM

18.00−19.00 Kako: ustanoviti svojo galerijo?
Barbara Čeferin
, ustanoviteljica in direktorica Galerije Fotografija, Ljubljana
Piera Ravnikar
, ustanoviteljica in direktorica Ravnikar Gallery Space, Ljubljana
Tadej Pogačar
, umetniški in poslovni direktor Galerije P74, Ljubljana
moderira: Simona Vidmar, višja kustosinja UGM

19.00−19.45 Kako: govoriti o sodobni umetnosti?
Ana Berlin
, ustanoviteljica in direktorica, Ana Berlin Communications, Dunaj
Dušan Smodej
, direktor Festivala Fotopub, Novo Mesto
Dorian Batycka
, neodvisni kurator in kritik, Berlin
moderira: Jure Kirbiš, kustos UGM

Ravnikar Gallery Space

POP-UP PRODAJNA RAZSTAVA:


Papirnate zadeve
30.- 31. maj 2019
otvoritev: četrtek, 30. maj 2019, 20.00

Prodajna razstava umetniških del na papirju Papirnate zadeve bo zbirateljem začetnikom in drugim entuziastom ponudila priložnost, da se na enem mestu seznanijo s širokim naborom umetniških del uveljavljenih in obetavnih slovenskih ustvarjalcev ter umetnost ponesejo v svoj dom − in sicer po dostopnih cenah. Papirnate zadeve predstavljajo zanimiv izbor umetniških del na papirju oz. iz papirja: sitotiske, digitalne printe, risbe, akvarele, kolaže, ilustracije, papirnate objekte, zine, knjige umetnikov in več. Pridite, naj vas navdušijo!

Kako komunicirati sodobno umetnost (in druge lepe reči)
Odnosi z javnostmi v kreativnem in kulturnem sektorju – celodnevna delavnica z Ano Berlin
petek, 31. maj 2019, 10.30 – 16.00
mentorica: Ana Berlin, a b c works, Dunaj

Živimo v času nenehnih sprememb, ki jih zaznamujejo globalna konkurenca, bistveno spremenjena medijska pokrajina in vedno novi komunikacijski kanali. Odnosi z javnostmi so danes, bolj kot kadarkoli prej, način za krepitev zaupanja, priložnost za izkazovanje pristnosti ter omogočajo doseganje natančno in specifično opredeljenih občinstev. Ana Berlin je agencijo a b c (Ana Berlin Communications) za odnose z javnostmi ustanovila leta 2011 ter se usmerila v projekte na področjih arhitekture, oblikovanja in umetnosti. Med večjimi projekti v zadnjem času so z zlatim levom nagrajeni nemški paviljon na beneškem bienalu 2017, avstrijski paviljon na letošnjem beneškem bienalu, avstrijska predstavitev na London Design Biennial 2018, arhitekti Graft Architects, Sauerbruch Hutton, AllesWirdGut Architects, dogodki, kot je Vienna Design Week in organizacije, kot je Maria Lassnig Foundation.

Na delavnici se bodo udeleženci spoznali z različnimi aktualnimi komunikacijskimi kanali, na spletu in sicer, ter pregledno obravnavali piarovske prijeme – razvoj zgodbe in priprava za medije, časovnica,
izgradnja medijske distribucijske mreže, implementacija podob in razvoj prepoznavne znamke -, torej osnove za posredovanje med mediji in javnostmi za doseganje želenega občinstva. Delavnica bo potekala v angleškem jeziku. Mesta so zapolnjena!

Iz Zbirke sodobne umetnosti in oblikovanja VJP, foto P. Giordai

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri