DIESEL: Be a Follower

“Vsi si želijo postati influencerji.”

Danes si prav vsak želi biti “influencer”, postati znan na družbenih omrežjih in s tem postati slaven in bogat. Vendar pa se tu poraja vprašanje, ali bo ta slava trajala? In kar je še bolj pomembno, ali smo zares prepričani, da influencerji resnično verjamejo v to kar pomovirajo?

Diesel na svoj tipičen, nekoliko ironičen način obravnava ta vprašanja in dobo družbenih omrežij ter spletnih influencerjev s pomladno kampanjo: BE A FOLLOWER. Z novo kampanjo se osredotoča na resničen izvor moči, ki je v resnici v rokah sledilcev in na vse skupaj pogledajo iz nove perspektive. V novo kampanjo so tako vključili različne influencerje, ki v duhu znamke in s kančkom samoironije naslavljajo klišeje Instagramabilnega življenja, v ospredju pa seveda ostaja nova Dieslova spomladanska kolekcija.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri