Dieslova “fake” trgovina


V času tedna mode v New Yorku je znamka Diesel pripravila prav posebno presenečenje, skrivaj so namreč na Canal Street odprli Dieslovo trgovino s ponaredki.

V resnici pa ni šlo za kopije znane znamke, temveč za unikatne in edinstvene  kose, ustvarjene s strani oblikovalske ekipe znamke. Tako so številni nevedni kupci s seboj odnesli oblačila, ki bodo verjetno kmalu precej pridobila na vrednosti in postala zbirateljski predmeti! Celotna kampanja je bila ustvarjena z namenom spodbujanja kupcev k svobodnemu izbiranju oblačil, nošenju česarkoli, kadarkoli ter v poplavi trendov ostati zvest samemu sebi.

 

 

 

Besedilo: Tesa Jurjaševič

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri