Ključne navade v boju proti stresu in napetosti


Ne glede na to, ali se ukvarjate s poslom, ki vam vzame ogromno energije, ali enostavno vedno zamujate, pojav stresa je neizbežen in prav on je krivec za mnoge “moderne” bolezni.

Na naš notranji mir v veliki meri vpliva to, kaj vnašamo v naš organizem in seveda redna telesna aktivnost. Obstaja nekaj trikov, s katerimi se vsakodnevno lahko zaščitimo pred stresom, zlasti hrana, ki je ob rednem uživanju v veliko pomoč.

Jejte ribe
Dokazano je, da omega-3 maščobne kisline znižujejo raven hormona stresa in adrenalina. Ribe bi naj uživali vsaj trikrat tedensko. Vsi tisti, ki vam ribe ravno ne teknejo, se lahko poslužite rastlinskih virov omega-3 maščobnih kislin, kot so chia semena, lanena semena in konopljina semena.

Pijte vodo z limono
Limona je polna vitamina C, ki je en izmed ključnih borcev prosti stresu, ob tem pa je napitek res enostaven za pripravo.

Telo obožuje sonce
Čeprav naše telo absorbira vitamin D iz sončnih žarkov, so znane tudi nevarnosti pretiranega izpostavljanja soncu. Ob kremi z visokim zaščitnim faktorjem bo sproščanje v naravi odlično za naš organizem.

 

Vir: fashion.hr

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri