Lepota na moj način

V čudovitem ambientu hotela Nox v Ljubljani je podjetje Oriflame predstavilo novo obljubo blagovne znamke – Lepota na moj način.

Z novim sloganom jasno sporočajo, da spoštujejo raznolikost žensk, edinstvenost in posebnost vsake posameznice ter jih podpirajo pri iskanju svoje verzije lepote – lepote na svoj način. V obsežni raziskavi lepotnih trendov, ki so jo izvedli v letu 2017 so med drugim prišli do zaključka, da lepoto prinaša dobro počutje v vsaki življenjski vlogi, v kateri se znajde sodobna ženska – kot mama, žena, poslovna ženska, prijateljica, hčerka in še mnogih drugih. Na predstavitvi nove obljube je sodelovala tudi priznana slovenska psihoterapevtka Barbara Sarić, ki je poudarila, da ženske ne smemo zanemariti svoje ženstvenosti, da si moramo vzeti svobodo, da smo to, kar smo, da se počutimo dobro v vsaki situaciji ter da v sebi poiščemo tisto, kar nas resnično osrečuje.

 

Ekipa Oriflame.

 

V Oriflame Slovenija si za svojo misijo niso izbrali ambasadorjev iz vrst slavnih, temveč bodo dali priložnost prav vsem – če želite tudi vi povedati, kaj lepota pomeni vam, bodo veseli, če boste svojo misel na družbenih omrežjih opremili s ključnikom #lepotanamojnacin

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri