Sodelujte v nagradni igri
GRAZIA BEAUTY AWARDS 2018
>

Ljubezen skozi zaslon

Nemalo prahu je sprožil video, ki ga je drugi največji proizvajalec pametnih telefonov, Huawei, predstavil na svojih družbenih omrežjih.

Video nove kampanje prikazuje dekle, ki je zatopljeno v svoj pametni telefon. Medtem, ko ji sledimo skozi dan in opazujemo, kako se zaplete v različne situacije, ki so posledica njene intenzivne rabe telefona, ugotovimo, da zgolj pogreša svojo ljubljeno osebo.

Huawei v želji po boljšem razumevanju potrošniških navad in skrbi zanje začenja kampanjo #AddictedToYou. Grajenje, vzpostavljanje in vzdrževanje dobrih in zdravih odnosov z bližnjimi, tudi s pomočjo pametnih telefonov, je vzgib za aktivacijo ob prazniku zaljubljenih, valentinovem. Pomemben del je raziskava, ki so jo opravili pri organizaciji IPSOS v 12 državah in pomaga razumeti pomen mobilnih naprav uporabnikom in izražanje čustev z njihovo pomočjo.
“Izvedli smo raziskavo, da bi ugotovili, kakšen odnos imajo ljudje od svojih telefonov in kako jih uporabljajo, da komunicirajo z ljudmi, ki jih ljubijo,” je povedal Matjaž Kermelj, direktor Huawei Slovenija. “Rezultati nam pomagajo razumeti, kaj je ljudem pomembno, ko uporabljajo mobilne telefone, in kako naši izdelki ustrezajo tem potrebam.”

Raziskavo, poimenovano “Razmerja s telefoni”, so opravili v Avstriji, Bolgariji, na Hrvaškem, Češkem, Danskem, v Grčiji, na Poljskem, v Romuniji, Srbiji, Turčiji in tudi v Sloveniji. Rezultati so pokazali, da so mobilne naprave pomemben element sodobnega vsakdanjika. Medtem ko večina anketirancev telefon vzame s seboj tako rekoč povsod, se večina vendarle strinja, da je pristen odnos z ljubljenimi pomembnejši, če je seveda le-ta možen. Kajti v primeru odnosov na daljavo so prav mobilni telefoni najbolj pogosto orodje za vzdrževanje stikov.
Huaweiju je raziskava dala navdih za kampanjo, ki priznava pomembnost pametnih telefonov v naših vsakdanjikih, a hkrati spodbuja, da več časa namenimo za pristen stik z bližnjimi. S tem želijo spodbuditi odgovoren pogovor o tem, kako, koliko in kdaj uporabljamo pametne telefone.

Kot del kampanje bodo potrošniki lahko poslali svoje valentinove želje ljubljenim iz trgovine Big Bang Mega v nakupovalnem središču BTC City Ljubljana. Sporočilo bo nato prikazano na zunanjem digitalnem zaslonu. Vsi uporabniki bodo obveščeni, kdaj bodo njihove želje prikazane, in povabljeni, da si jih v družbi izbranih ogledajo. Poleg tega bodo uporabniki lahko sporočila ljubljenim pošiljali še s pomočjo facebook aplikacije, do katere bo mogoče dostopati preko Huaweijeve facebook strani.
Vrhunec kampanje bo Romantična večerja brez telefona, ki jo bo za povabljene organiziral Huawei v restavraciji Atelje na Nazorjevi ulici v Ljubljani. S tem želi Huawei spodbuditi uporabnike telefonov, da ob valentinovem na prvo mesto postavijo svojo ljubljeno osebo in se ji popolnoma posvetijo.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri