LOST IN NEW ORLEANS


Znamka AllSaints nas s svojo spomladansko/poletno kampanjo tokrat pelje v New Orleans.

Zakaj New Orleans? Ker je to mesto, kamor ljudje pobegnejo. Mesto, kamor se zatečejo pred popularnim Los Angelesom in hektičnim New Yorkom. New Orleans je mesto, kjer se lahko izgubijo, izgubijo med ulicami, izgubijo med ljudmi, izgubijo v noč. Znamka AllSaints namreč spodbuja prav to, da začutimo, kar je pod površjem, da “gremo globoko”, kamorkoli gremo in karkoli počnemo. “Go real or go home!”

Več o novi kampanji najdete TUKAJ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Besedilo: Tesa Jurjaševič

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri