Moška nega ni le modna muha, je način življenja

Seinz za sodobnega in osveščenega moškega

 

Prepričanje, da je skrb za telo, zdravje in lep videz le domena žensk, je že zdavnaj preseglo svoje okvirje. Med moškimi vztrajno narašča delež tistih, ki kozmetične izdelke za nego telesa redno vključujejo v svojo jutranjo in večerno rutino. dm na trg pošilja svojo prvo 100 % moško znamko Seinz, katere poslanstvo ni omejeno le na lepotni vidik moških, temveč tudi varovanje okolja.

 

Že naši dedki so vedno prisegali na svoje priljubljene toaletne vodice po britju, vendar pa za čiščenje telesa že zdavnaj ne zadostujeta le voda in nekaj kapljic dišave. Sodobni moški za ustvarjanje in nadgradnjo svojega sloga iščejo nove načine, s katerimi bodo izstopali iz povprečja. Tako ni več pomembno le, kakšne modne znamke moški nadenejo nase, temveč tudi, katere znamke kozmetičnih pripomočkov se znajdejo v njihovi toaletni omarici. Lepotna industrija stremi k zavedanju, da zunanja lepota posameznika izžareva notranjo. Ključno je, da tudi pri uporabi kozmetike potrošniki težijo k blagovnim znamkam, katerih poslanstvo ni omejeno le na lepotni vidik, temveč je poudarjena tudi njihova širša družbena naravnanost. Skrb za okolje in ohranjanje narave sta tista dejavnika, ki v zadnjih letih masovne proizvodnje prednjačita pri potrošnikovi izbiri produktov, ne le prehrambenih, temveč tudi kozmetičnih.

 

Plastična revolucija

Plastika je postala sovražnik številka ena, zato se številna podjetja, ki so svoje izdelke na trgu ponujale v plastičnih  embalažah, te zamenjale za okolju bolj prijaznimi razgradljivimi materiali. Številne države so določene zakonodajne postopke za prepoved ali zmanjšanje uporabe plastičnih izdelkov ter zbiranje škodljivih odpadnih snovi, že sprejele. Ključno ostaja redno pozivanje k osveščenosti potrošnikov o negativnem vplivu onesnaževanja okolja s plastičnimi izdelki za enkratno uporabo. Na tovrstne ukrepe so se množično odzvali tudi znotraj lepotne industrije. Številna podjetja so skrb za okolje uvrstila na vrh prioritetne liste in poslovne etike. Sem sodijo sestavine kozmetičnih produktov kot njihova embalaža, saj imajo lahko škodljive posledice za okolje in zdravje ljudi.

 

 

Seinz – vse, kar moški potrebuje

Ekskluzivna znamka Seinz je prva 100 odstotna moška dm znamka, ki predstavnikom moškega spola ponuja izdelke za nego, britje in styling. Njihov prepoznavni minimalistični črno-bel dizajn simbolizira hrabrost, svežino in razvit slog, zato ga bo v svojo vsakodnevno lepotno rutino vključil vsak moški, ki v vsakodnevnem življenju svoj značaj poudarja na ravni osebne higiene in sloga. Šamponi, geli za prhanje in dezodoranti ter obrazna nega za suho, občutljivo in mastno kožo, pa tudi posebni izdelki za britje in nego brade vsebujejo skrbno izbrane naravne sestavine, kot so sandalovina, meta in koriander, našli pa jih boste v embalaži z vsaj 94-odstotnim deležem recikliranega materiala, kar bo zadostilo tudi vsem zahtevam sodobnega in ekološko osveščenega uporabnika.

 

This slideshow requires JavaScript.

Foto: Urban Urbanc

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri