Nad spomladansko utrujenost z regratom

Pomlad nas že dodobra razveseljuje z vsemi svojimi čari

Ne le, da so sončni žarki že prijetno ogreli naša telesa in blagodejno vplivajo na naše razpoloženje, vabijo nas tudi v naravo in na aktivno preživljanje prostih trenutkov.

Regrat, vsestranska travniško rastlino, ki velja za odličen vir rudnin in vitaminsko bombo, ki razstrupi, poživi, celostno prenovi telo in tako učinkovito opravi s pomladansko utrujenostjo. Najbolje ga je uživati svežega, v kombinaciji z bučnim ali olivnim oljem, s trdo kuhanim jajcem, fižolom, lečo ali čičeriko, kuhanim krompirjem ali popečeno slanino, a za pripravo rižot in testenin lahko porabite tudi starejše in trše regratove liste.

Rižota z regratom

200 g očiščenega regrata skuhamo v slani vreli vodi. Vodo odcedimo, regrat sesekljamo. Na drobno sesekljamo mlado čebulico, jo prepražimo v kozici in ji po dveh minutah dodamo 200 g riža. Ko riž postekleni, mu dodamo sesekljan regrat in 0,5 dcl vrhunskega belega vina (predlagamo Konjičana iz Vinske kleti Zlati grič). Ko vino povre, prilijemo vročo vodo, ob koncu kuhanja pa dodamo še 0,5 dcl smetane za kuhanje, žličko masla in nariban parmezan, kar jedi doda prijetno kremen okus.

Testenine z regratovim pestom

200 g očiščenega regrata nasekljamo skupaj z nekaj žlicami olivnega olja in 40 g prepraženih pinjol. Sekljamo približno dve minuti, da dobimo gladek kremast pesto, ki ga po okusu začinimo s soljo in poprom. V vreli vodi skuhamo 400 g testenin in jih nato prelijemo s pripravljenim pestom. Premešamo in na krožniku jed okrasimo z nekaj vejicami svežega regrata. Postrežemo z vrhunskim belim vinom Sauvignon iz Vinske kleti Zlati grič.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri