Novo poglavje zgodbe o dišavi La vie est belle


Lancôme predstavlja nov moto filma o dišavi La vie est belle: sreča je največja, ko jo delimo.

Lancômova dišava La vie est belle je bila prvič predstavljena leta 2012 kot utelešenje svobodoumne in resnične ženstvenosti. Julia Roberts je popoln zaščitni obraz te gurmanske ženske dišave s prepoznavno noto perunike, katere nova vizija sreče se neustavljivo širi. La vie est belle je že v samem začetku dosegla kultni status. Tudi danes je prva v Evropi in tretja najbolj prodajana dišava na svetu.

Julija Roberts nam je leta 2012 sporočila, naj se otresemo konvencij in naj bomo srečni. Na pot k sreči nas je usmerila leta 2016. Letos, v novem filmu o dišavi La vie est belle Bruna Aveillana, nas spodbuja, da srečo delimo z drugimi in tako povečamo njen učinek.

Film o novi opredelitvi sreče

Julia Roberts tokrat pošilja energijo resnične sreče, ki bo omehčala tudi najtrše srce. Lancôme z novim poglavjem te zgodbe še enkrat potrjuje svojo globoko in iskreno povezanost z ženskami ter vizijo univerzalne svobodoumne ženstvenosti, ki jo dišava La vie est belle tako čudovito uteleša.

La vie est belle predstavlja izbiro – odločitev, da živite svoje življenje in ga napolnite z lepoto. Predstavlja čisto esenco sreče, kot jo doživljata Anne Flipo in Dominique Ropion: uravnoteženo, razkošno enostavnost, ki se zlije s plemenitostjo perunike, intenzivnostjo pačulija in nostalgičnimi gurmanskimi akordi. Dizajn stekleničke je zasnovan na ideji Armanda Petitjeana iz leta 1949 o ženskem nasmehu, ki je videti, kot da je vgraviran v kristalno svetlobo.


Podrobnosti o snemanju filma

To poglavje je bilo posneto na območju legendarnih filmskih studiev Universal v Los Angelesu. Snemanje je trajalo dva dneva, na njem pa je sodelovalo 90 statistov. Režija je delo Bruna Aveillana, nagrajenega francoskega vizualnega umetnika, znanega tudi po edinstvenem načinu, na katerega uporablja svetlobo za doseganje učinkov, ki jemljejo dih. Pod glasbeno podlago se je podpisal Josef Salvat s svojo različico pesmi Diamonds.

Fotograf Alexi Lubomirski je za to kampanjo popolno posnel prepoznaven Julijin nasmeh, ki izžareva srečo, medtem ko ozadje krasita Eifflov stolp in konture stekleničke z dragoceno tekočino.

Genevieve Herr je zaslužna za Julijin očarljiv makeup, ki ga je ustvarila z uporabo izdelkov Hypnôse Drama 01 Black, Teint Idole Ultra Wear 03 Beige Diaphane, Lip Liner 202 Nuit & Jour in L’Absolu Rouge 06 Rose Nu.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri