Priprave na poletje z bootybarre vadbo in trenerko Eriko Pacek


Erika Pacek je trenerka skupinskih vadb, druga certificirana izvajalka bootybarre vadbe v Sloveniji in trenutno edina na Krasu.

Temelje bootybarre vadbe, ki jo izvaja Erika, najdemo v prvinah joge, pilatesa, baleta, aerobike ter vaj za moč. Prednost bootybarre vadbe je, da se osredotoča na osrednji del telesa, kar okrepi medenico, spodnji del hrbta (ledveno-križni del), boke in trebuh, ki naši hrbtenici nudijo potrebno podporo. Poleg pravilne drže pa z bootybarre učvrstimo stegna, zadnjico, trebuh, roke, oblikujemo telo in povečamo gibčnost telesa. Če vas vse to ne prepriča, pa naj vas obljuba, da je vadba zelo učinkovita pri kurjenju maščobnih blazinic in ohranjanju mladostnega videza. Balet vam bo pomagal poravnati držo, joga poveča fleksibilnost, pilates oblikuje mišice in aerobični del vadbe bo izboljšal vaše motorične sposobnosti.
Kot trenerka in človek vam svetujem, da se imejte rade in se odločite za tip vadbe in prehranjevanja, ki ustreza vašemu telesu in počutju, in le-to vzdržujte celo leto, šele potem bodo rezultati vidni.

Primer vaje, ki jo izvajamo pri vodenih vadbah bootybarre treninga, je prikazan spodaj:

Plie počep lahko izvajate brez kakršnega koli pripomočka (roke ob pas), lahko pa si pomagate z oporo baletnega droga ali stola, v kolikor boste vajo izvajali doma. Ko pravilno izvajate t. i. pulze, kolena rahlo upognete in iztegnete. Pri bootybarre poimenujemo izvajanje “pulzi”, saj so to majhni gibi, ki imajo pri rednem izvajanju velike rezultate. Ne le, da pri tej vaji aktiviramo mišice v zadnjici, temveč tudi notranje stegenske mišice. Ta vaja ne le, da nam bo dvignila zadnjico, temveč tudi oblikovala tako zelo (za)želeno “luknjo” med nogami.

Vajo lahko nadgradimo in stopimo na prstke. Pri tem zopet izvajamo majhne pulze.

Odvečna maščoba, ki nastane okoli pasu, je posledica neurejene prehrane in seveda premalo gibanja. Ena izmed vaj, ki pomaga pri manjšanju maščobnega tkiva ob bokih, je stranski “kick” s stegnjeno nogo. S to vajo ne le da aktiviramo stranske mišice, temveč tudi noge in zadnjico.

Pri tem morate paziti, da je izvedba pravilna. Nekaj napotkov, da boste lažje izvedli vadbo: Poravnajte ramena (stran od ušes), uporabite stol, mizo, lestev ali baletni drog, da vam bo podlaga zagotovila stabilnost, ko boste dvignili nogo. Pri dvigu noge morate paziti, da nogo dvignete po svojih sposobnostih in da pri tem ne rotirate boka.

Besedilo: Erika Pacek

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri