THE RED TAG PROJECT

 

Znamka Diesel je naznanila nov projekt “The Red Tag Project”, revolucionarno platformo, ki bo gostila različne svetovne oblikovalce in njihove “capsule” kolekcije in je bila ustvarjena z namenom spodbujanja unikatnega dialoga med znamko Diesel in modno industrijo.

Vsak oblikovalec, vključen v omenjen projekt, bo svojo kreativnost in estetiko združil z Dieslovimi najbolj prepoznavnimi elementi, jeansom in športno garderobo, kar se bo odražalo v močnih in izstopajočih ter na trenutek ironičnih in pogumnih oblačilih in dodatkih.
Projekt je znamka otvorila s sodelovanjem z oblikovalcem Shaynom Oliverjem (ki je med drugim ustvarjal za znamki Hood by Air in Helmut Lang), njegova kolekcija pa zajema vse od kratkih, rezanih jaken do nekoliko drugačnih in predvsem nekonvencionalnih jeans hlač, opremljenih s svetovno prepoznavnim Dieslovim rdečim logom.

 

 

Kot je povedal Renzo Rosso (na fotografiji spodaj): “Sodelovanje s svetovnimi, drugačnimi in nekonvencionalnimi oblikovalci je izjemno pomemben trenutek za znamko Diesel, saj ti prinašajo prekrasne produkte, ki s svojo avtentičnostjo in aktualnostjo nagovarjajo nove generacije!”

Besedilo: Tesa Jurjaševič

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri