prebrano: 20-12-2015
datum objave: 20-Dec-2015
21-Aug-2017


Utrujeni in brez energije? Poskusite s to prehrano!

Povsem normalno je, če se vam kdaj ne ljubi absolutno nič in se vam niti ne ljubi vstati iz postelje. Pride tak dan in če je le mogoče, poslušajte svoje telo in si vzemite več časa zase. V kolikor pa se takšni dnevi kar vrstijo in preprosto nimate volje za vsakodnevne aktivnosti, pa se lahko zgodi, da vam je padel nivo hormona dopamina, ki v naših možganih skrbi za motivacijo, nam pomaga, da ostanemo osredotočeni, bolj produktivni in bolje razpoloženi. Če menite, da potrebujete več delovnega elana, motivacije in smeha, v svojo prehrano vnesite več sledečih živil:

Beljakovine: Večina žensk v svoje telo vnese premalo beljakovin, ki vsebujejo aminokislino L-tirozin, ki spodbuja nastanek dopamina. Živila, ki vsebujejo veliko L-tirozina, so govedina in piščančje meso, pa tudi jajca in jogurt.

Folati: Temno zelena listnata zelenjava je bogata s folati, ki prav tako spodbujajo proizvodnjo dopamina. Jejte, torej, veliko špinače, brokolija, zelene solate in rukole. Prepričani smo, da bo vaše počutje kar poskočilo na boljše.

Pšenični kalčki: Vsebujejo aminokislino fenilalanin, ki prav tako sodeluje pri tvorbi dopamina. Posujte jih po solati ali jih zamešajte v jutranji smuti ter tako poskrbite za boljše počutje v eni sami potezi.

Omega-3 kisline: Najdemo jih v modrih ribah, lososu in lanenih semenih, njihova prednost pa je, da ne povečujejo le nivoja dopamina, pač pa tudi hormona sreče – serotonina.

Rdeča pesa: To je temeljna zelenjava, ko govorimo v višanju nivoja dopamina. Vsebuje aminokislino betain, ki v telesu deluje kot antidepresiv.

Foto: Pexels

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri