Vstopite v jesen s sijočo in napeto kožo


Sonce, morje in nepravilna prehrana ter premalo sveže vode so na naši koži pustili nezavidljive posledice. Zdaj je pravi čas, da poskrbite za svojo lepo, napeto in sijočo kožo.

Za nasvete, kako nam bo to uspelo, smo povprašali certificirano prehransko terapevtko Aljo Dimic.

Zakaj sonce pravzaprav poškoduje našo kožo?
Sončna svetloba vsebuje ultravijolične (UV) žarke, ki zelo segrejejo kožo, kolagen in elastin pa dejansko “kuhajo”. UVB žarki so kratke dolžine in zadenejo površino kože, kar povzroči pordelost ter pekoč občutek. Te opekline niso vzrok za poškodbe kože, zagotovo pa so znak, da ste se preveč izpostavljali soncu. UVA žarki pa so dolge dolžine in prodirajo globoko v kožo, poškodujejo celice ter proizvajajo gube, neenakomeren ton kože, suhost in druge znake staranja.

 

Kako se na koži kažeta izguba kolagena in elastina?
• gubice
• izrazite gube
• suha koža
• suho lasišče
• povečane pore na obrazu in dekolteju
• “usnjata” koža
• viden celulit
• izrazite strije
• krepasti in suhi lasje
• razcepljene konice
• krhki nohti
• koža in lasje brez leska
• pigmentacija

Kaj še priporočate, kako naj poskrbimo za svojo kožo po poletju?
• Vsako jutro začnite z velikim kozarcem sveže vode, jaz si vanj vmešam bazični prah, ki vsebuje moringo, ki slovi po rastlini z izjemnim antioksidativnim delovanjem ter hitro nahrani izsušene celice, obenem pa preprečuje vnetne procese in druge nepravilnosti, ki se dogajajo v koži po izpostavljenosti sončnim žarkom.
• Priporočam suho ščetkanje kože, ki kožo prekrvavi, po tuširanju s hladno vodo pa priporočam samomasažo s kokosovo maščobo, saj vsebuje lavrinsko kislino, ki preprečuje vnetne procese, navznoetr in navzven.
• Izognite se kofeinu, jaz si vsako jutro pripravim žitno kavico z mandljevim mlekom in NM hidrokolagenom, ki nahrani prazne rezerve kolagena – ker se takoj absorbira, zelo hitro opazite razliko v bolj napeti koži, hitrejši rasti las in nohtov.
• Sama obožujem sadje, sploh lubenico, ki zelo hidrira celotno telo, zato vam v dopoldanskem času priporočam uživanje svežega sadja.
• Zelo, zelo rada imam zelene smootije, vanj si vsak dopoldan zmešam špinačo, blitvo, peteršilj, jagode, kokosovo vodo in malo ingverja.
• Ne pozabite na uživanje oreščkov, jaz za malice najraje posežem po indijskih in brazilskih oreščkih, kokosu in mandljih.
• Od žitaric izbirajte takšne brez glutena, jaz imam najraje proseno kašo in kvinojo, odlična sta tudi ajda in dolgozrnati riž.
• S stročnicami boste poskrbeli za dovolj beljakovin, zato le posezite po leči, grahu in čičeriki ter ne pozabite na mešane solate, jaz za preliv izberem kar avokadovega z limono.
• Večerje naj bodo lahke, jaz imam tudi v poletnem času najraje juhe v hladni obliki – bučna in kumarična sta moji najljubši.
• Čez cel dan pijte vodo, en liter in pol je premalo.
• Zaradi hitrejše cirkulacije in metabolizma se redno gibajte, jaz se vsak dan vsaj 40 minut vozim s kolesom, pa tudi obisk kakšnega hriba ne bo odveč.
• Dvakrat na teden si pripravite masko za obraz in za lasišče, za obraz si naredim hranilno masko iz medu in stlačene banane, za lase pa je res odlična čebulna maska s kokosovo maščobo in rožmarinom ter aloe vero.
• Za kožo in lase uporabljajte samo naravne izdelke, tako negovalno kozmetiko kot ličila.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri