Zakaj petletne deklice ne verjamejo več vase?


Od petega leta naprej dekleta začenjajo razvijati omejeno samopodobo. Prenehajo verjeti, da lahko s svojim spolom postanejo karkoli in dosegajo velike uspehe. To obdobje in trend, ki se pojavlja po vsem svetu, se imenuje Dream Gap. Barbie s ponosom vzpostavlja globalno pobudo z istim imenom, katere namen je ženskam zagotoviti vire in podporo, ki jih potrebujejo, da še naprej verjamejo, da so lahko karkoli.

Danes svet praznuje svetovni dan deklic in ob tej priložnosti je Barbie razglasila zavezanost k boju proti spolni neenakosti. Projekt Dream Gap je večletna globalna pobuda za ozaveščanje o omejitvah, ki preprečujejo, da bi dekleta lahko dosegla svoj polni potencial.

Raziskave so pokazale, da dekleta od petega leta dalje izgubljajo na svoji samopodobi in vidijo nasprotni spol kot bolj pameten, kar pa pomeni, da izgubljajo samopodobo in zaupanje v svoje kompetence. Kulturni stereotipi, implicitna pristranskost in zastopanost spolov v medijih seveda pomembno prispevajo k temu vprašanju. V Združenih državah je bil trend označen kot Dream Gap, podobna opažanja pa prihajajo iz vseh koncev sveta.

Barbie, ki od nekdaj poudarja vlogo ženske in ji poskuša vnašati samozavest, je usmerjena v financiranje raziskav, ki poudarjajo pozitivne vzornike in mobilizacijo skupnosti k podpori deklet skozi projekt Dream Gap.

“Vse od leta 1959 je Barbie punčka, ki inspirira neomejen potencial v vsakem dekletu. Verjame, da je opolnomočenje deklet v njihovem zgodnjem otroštvu ključ do njihovega polnega potenciala,” pravi Lisa McKnight, generalna direktorica Barbie. Cilj projekta Dream Gap je izkoristiti globalne platforme Barbie z namenom izobraževanja družbe na temo spolne neenakosti in inspirirati dekleta, da se projektu pridružijo. Sam koncept Dream Gap je relativno nov, zato se Barbie v prvi vrsti ukvarja z raziskavami, predvsem med dekleti, starimi med 5 in 7 let. V ta namen sodelujejo z Univerzo New York in se zavedajo, da so to le prvi koraki k pravim spremembam.

Barbie bo v prvih korakih predvsem ozaveščala z vplivno vsebino, ki bo temeljila na ozaveščanju staršev na tematiko, kako lahko podpirajo dekleta v svojem življenju. Barbie pa je ustvarila tudi novo digitalno točko, ki temelji na kampanji #LahkoSiKarkoli, ki je aktualna tudi v Sloveniji (#BarbieSlovenija). Vzorniki so danes močno vodilo in tudi na tej točki želi Barbie skozi komunikacijo močnih ženskih vlog poudariti realne možnosti, kaj ženska lahko doseže.

Če želite izvedeti več o projektu, obiščite barbie.com/DreamGap in se pridružite #CloseTheDreamGap.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri