15-minutni trening, ki uničuje trdovratne maščobne obloge

Ta problem je poznan večini žensk – tudi, ko jim uspe shujšati, se je odvečnih kilogramov s stegen, bokov in spodnjega dela trebuha resnično težko povsem znebiti. A nikar ne misli, da so vitke noge, privzdignjena zadnjica in čvrst trebušček nemogoč cilj. Gre za povsem dosegljivo zadevo, če le k njej pristopimo s kompleksnim treningom. Če te muči precej odvečnih kilogramov, najprej k stvari pristopi s pomočjo osebnega trenerja, ki ti bo pomagal, da boš s pravilnim izvajanjem vaj vsak dan bližje cilju. Ko boš enkrat prišla do točke, ko boš lahko v ogledalu opazila precej čvrsto zadnjico in vitkejša stegna, se loti izvajanja vaj sama in se z izvajanjem naslednjih vaj dokoplji do končnega cilja in osupljive športne postave:

1. Počepi z nogo vstran. Ponovi 10x z vsako nogo.
​2. Počepi “SUMO”. Vajo ponovi 10x.
3. Počepi z dviganjem rok. Ponovi 10x.
4. Počepi – vaje za trebušne mišice. Z vsako nogo 10x.
5. 10 poskokov.
6. Počepi na eni nogi. Vajo z vsako nogo ponovi 10x.
7. Izpadni korak. Z vsako nogo 10 ponovitev.

8.Počepi na eni nogi. Vajo z vsako nogo ponovi 10x.
9. Izpadni korak vstran. Vajo z vsako nogo ponovi 10x.
10. Počepi v skoku – 10 ponovitev.

V kolikor ti je 10 ponovitev vsake vaje preveč, začni z manjšim številom ponovitev in jih postopno stopnjuj – vse do 20 ponovitev.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si