4 “zdrava” živila, ki to v resnici sploh niso

05-fruit-smoothies-blueberry-flaxseed

Čuden naslov, mar ne? Naj vam pojasnimo … Čeprav nekatera živila, ki jih dnevno vključujemo v svojo prehrano, delujejo kot zdrava in telesu priporočljiva, pa veljajo za precej zahrbtna in povzročajo več škode kot koristi, sploh če se borimo proti odvečnim kilogramom. Strokovnjak za fitness in zdravo prehrano Miha Geršič iz portala Formula Popolne Postave kot posebej nevarna “zdrava” živila navaja naslednje izdelke:

Margarina – bila je ustvarjena umetno kot nadomestek masla in velja za visoko predelano živilo, ki vsebujejo visoko hidrogenirana rastlinska olja, ki povzročajo nastanek bolezni srca in ožilja.

021114-butter-versus-margarine

Fitness kosmiči – vsebujejo ogromno enostavnih ogljikovih hidratov, ki po hitrem postopku preidejo v kri in povzročijo kopičenje maščobnih kislin. Najboljša izbira so ovseni kosmiči, ki vsebujejo več beljakovin in sestavljenih ogljikovih hidratov.

vaso-fruta

Sadni jogurti z manj maščob – čeprav se napis “manj maščob” sliši zelo zdravo, pa proizvajalci primanjkljaj maščob nadomestijo in popravijo okus z dodanim sladkorjem ali umetnimi sladili, kar ponovno prekriža naše zdrave načrte.

o-orange-juice-facebook

Pomarančni sok – nima dodanega sladkorja, vsebuje pa veliko fruktoze, ki je enostaven sladkor. Ta vstopa v jetra, jetra pa fruktozo pretvorijo v maščobne kisline. Večje količine zaužitega sadja lahko tako negativno vplivajo na naše zdravje, saj povečujejo težo in povzročijo kopičenje slabega LDL holesterola v krvi.

Več o škodljivih živilih izveste v naslednjem videu:

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si