5 načinov, kako shujšati brez diete

Če želite izgubiti nekaj kilogramov, se lahko podate na strogo dieto, ki vas bo v kratkem času oklestila maščobnih oblog, za nagrado pa boste kasneje uživali v jo-jo efektu s še več pridobljenimi kilogrami. Tega si zagotovo ne želite. Veliko bolj enostavno se je hujšanja lotiti brez stroge diete in z le rahlimi spremembami v načinu življenja in prehranjevanja. Da boste v telesu povzročili manj šokov, se raje lotite naslednjih 5 trikov hujšanja:

Priprava hrane: Služba, prijatelji in druge družabne aktivnosti vas okupirajo do te mere, da posegate po slabi hrani. Sendviči, dostava hrane, pizza na poti … Vsa ta hrana je polna maščob in nekoristnih kalorij, ki nikakor niso dober izbor za hujšanje. Hrano za v službo si raje pripravite doma, dan vnaprej, in razliko v kilogramih boste kaj hitro opazili. Že bolj zdrav sendvič s polnozrnato štručko, napolnjen z avokadom, kozjim sirom, solato in piščancem, bo poskrbel, da bodo vaše hlače začele plesati okoli pasu.

Kuhanje na pari: Ko vam bo priprava hrane vnaprej prišla v navado, se boste naučili kuhati bolj zdravo. Najbolje je, da kuhate na pari in se izogibate uporabi olj, pa tudi zelenjava bo ohranila več vitaminov in mineralov. Hladno stiskano olje uporabite kasneje in z njim polijte kuhano zelenjavo ter tako v telo vnesite nekaj zdravih maščob, ki koristijo vaši prebavi.

Zdrava pijača: Uživanje alkohola lahko precej upočasni vaš proces hujšanja, saj alkohol vsebuje ogromno sladkorja in kalorij. Občasno se lahko pregrešite z rdečim vinom ali vodko, sicer pa telo hidrirajte z vodo, čaji in naravnimi sokovi.

Kaj jeste v restavraciji? Če velikokrat jeste zunaj, se morate zavedati, da so porcije v restavracijah večje, hkrati pa ta hrana vsebuje ogromno soli, maščob in kalorij. Ko jeste zunaj, raje izbirajte solate ali dvojno porcijo zelenjave na žaru, ki jo običajno dobite kot prilogo, izogibajte pa se raznim omakam in sladicam.

Aktiven način življenja: Če ste se držali zgornjih trikov, ste zagotovo že izgubili kak kilogram, vaše počutje pa je neprimerno boljše. Če želite proces hujšanja pospešiti, pa morate v svoj vsakdanjik vključiti še aktivnost. Lahko se odpravite v telovadnico, lahko zgolj na sprehod v naravo, predvsem pa sledite načelu, da je uporaba stopnic namesto dvigala vedno boljša izbira, avto, parkiran nekaj minut stran od delovnega mesta, pa vas bo prav tako prisilil v sprehod.

Foto: Instagram

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si