5 nasvetov za boljši spanec

gospodicna_Magnesia

Veliko ljudi ima težave s spanjem, razlogi za to pa so zelo različni – nekateri se težko odklopijo od vsakdanjih skrbi in stresa v službi, drugi pozno v noč gledajo televizijo in so zato zasičeni z bolj ali manj nepomembnimi informacijami, pri tretjih pa lahko razlog tiči kje čisto drugje. Dober spanec je zelo pomemben, saj igra pomembno vlogo tako pri fizičnem kot psihičnem zdravju. Spanje pomaga vašim možganom, da delujejo pravilno, prav tako pa vpliva na celotno telo, ki se v tem času obnavlja in kopiči energijo. Dandanes ima marsikdo težave s spanjem zaradi zelo različnih razlogov, mi pa smo za vas pripravili pet nasvetov, kako izboljšati spanec.

Vzpostavite rutino: Podobno kot ima marsikdo jutranjo rutino, je priporočljivo imeti tudi večerno. Če se boste v posteljo vsak dan odpravili ob približno isti uri, se bo telo sčasoma na to navadilo in bo ob tem času že vedelo, da je čas za spanje.

Izključite elektronske naprave: Pred spanjem se odpovejte gledanju televizije in brskanju po računalniku, tablici ali telefonu. Modra svetloba, ki jo oddajajo te naprave, slabo deluje na možgane in preprečuje nastajanje spalnega hormona.

Pazite, kaj pred spanjem zaužijete: Vsaj eno do dve uri pred spanjem ne jejte, da ne bo telo ravno v času, ko bi moralo zaspati, aktivno prebavljalo zaužitega. Vaše večerje pa naj bodo lahke in zdrave. Hkrati se nekaj ur pred spanjem izogibajte kofeinu, teinu in energijskim pijačam. Namesto tega si privoščite metin čaj, ki vas bo prijetno sprostil.

limone_magnesia

Spijte dovolj tekočine: Hidracija telesa je pomembna tudi za dober spanec, zato tekom dneva spijte dovolj tekočine. Priporočamo Magnesio, okusno mineralno vodo drugega največjega mineralnega vrelca v Evropi, Karlovarski Vari. Magnesia je še posebej blagodejna za telo, saj vsebuje priporočljivo kombinacijo mineralov in je zato primerna za vsakodnevno pitje v neomejenih količinah.

magnesia_sportni copati

Dovolj se gibajte: Šport je lahko zelo koristen za dober spanec. Najdite takšno vadbo, ki vam bo ustrezala in se je boste veselili. Redna telovadba vam bo pomagala lažje zaspati, hkrati pa bo vaš spanec mirnejši.

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si