6 aktivnosti pred spanjem, ki vam pomagajo hujšati

p7r3hz2qlfdfd9bol4h4spomAli veste, da lahko izgubite kilograme že z drobnimi spremembami aktivnosti, preden se odpravite v posteljo. Do izgube kilogramov namreč vodi kvaliteten spanec, ta pa je odvisen od tega, kaj počnete in kako se prehranjujete pred spanjem. Tukaj je nekaj trikov za boljši spanec in posledično izgubo kilogramov:

Pred spanjem izvajajte jogo, saj se boste s pomočjo te vadbe sprostili in se bo potreba po spancu le še povečala. Globoko dihanje med izvajanjem joge aktivira parasimpatični živčni sistem in zmanjša napetost, kar pripomore k temu, da boste zaspale, čim se boste ulegle v posteljo.

Izogibajte se večernemu pitju, saj alkohol slabo vpliva na spanec. Telo mora namreč predelati sladkor iz alkohola, zaradi česar se telo ne spočije, pač pa je vso noč pod šokom.

Čas za sprostitev je pred odhodom v posteljo nujna. Če se boste pred odhodom v posteljo sprostili ob branju knjige ali meditiranju, bo vaš spanec poglobljen in zjutraj boste polni energije.

Večerno lakoto premagajte z mlečnimi izdelki, saj so lahko za presnovo in pomagajo pri izgradnji mišičnega tkiva med spanjem. Krepitev mišic pa je najboljši način za pospešitev metabolizma in izgorevanje kalorij. Popite torej kozarec mleka ali jogurta pred spanjem in naredite nekaj dobrega za svoje telo.

Zmanjšajte gretje, saj je spanje v nižjih temperaturah lažje. Spanje v hladnejši sobi pospešuje metabolizem, telo pa na nizkih temperaturah proizvaja zdrave maščobe – te maščobe pomagajo izgorevati kalorije, medtem ko telo proizvaja toploto.

Ugasnite luči in elektronske naprave, saj so raziskave pokazale, da izpostavljenost svetlobi 24 ur na dan drastično poveča tveganje za pojav nekaterih vrst raka, prav tako pa so številne študije na ljudeh razkrile povezavo med izpostavljenostjo umetni svetlobi v nočnih urah in rakom dojke. Takrat je namreč motena proizvodnja hormona melatonina, ki je zaslužen za številne biološke procese, med drugim tudi za spanje. Telo na svetlobi ne proizvaja dovolj melatonina, kar neugodno vpliva na kvaliteto spanja.

Vir: Elle.rs

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri