7 načinov regeneracije po vadbi

Poletje za marsikoga ni (samo) čas ležanja na plaži, pač pa tudi aktivnega športanja. Hrana in pijača, ki ju vnesemo v telo po športni aktivnosti, sta ključnega pomena za regeneracijo in rehidracijo telesa. Obstaja pa tudi več drugih načinov, kako omiliti bolečino po vadbi. Tu je naših 7 najboljših nasvetov!

Raztegnite se! Čeprav so koristi raztegovanja pred in po vadbi mogoče nevidne, vam redno raztegovanje pomaga pri ponastavitvi vaše naravne telesne drže. Če ob tem občutite nelagodje po vadbi, poskusite s statičnim položajem (recimo dotikanje prstov na nogah) in zadržite položaj do 30 sekund, da začutite začasno olajšanje.

Kupite masažni valj: Masažni valj lahko uporabljate za masažo mišic, da jih razbremenite in olajšate bolečino, ki jo morda občutite po vadbi. Valjček lahko najdete na spletu ali v trgovini za fitnes. Delajo čudeže pri vozlih, ki se jih je težko znebiti. Če bi radi odpravili bolečine takoj, poskusite boleče predele masirati s teniško žogo – efektiven način, kako zmanjšati bolečino.

Svojim mišicam privoščite počitek: Če ste usmerjeni k cilju – da opravite fitnes izziv ali se pripravljate za stilski dogodek, vas lahko zamika, da pretirano telovadite. Vendar vam to, da preskočite dan za počitek, naredi več škode kot koristi. Intenzivni vadbi lahko sledijo poškodbe, zato vaše mišice POTREBUJEJO počitek. Ob dvigovanju uteži se trgajo mišična vlaka, ki se regenerirajo, ko vaše telo počiva; zatorej, je za najboljše rezultate potreben počitek!

Privoščite si hladno ali vročo kopel: Hladna kopel po vadbi bo skrčila vaše žile in zmanjšala morebitne otekline. Če so vaše mišice vnete, poškodovane ali zelo boleče po intenzivni vadbi, vam bo ledena kopel olajšala bolečine. Medtem ko hladna kopel poskrbi za lajšanje bolečin, vroča kopel poskrbi za sprostitev mišic in spodbuja krvni obtok, ki zmanjšuje bolečine in otrdelost mišic.

Imejte dneve lahkotne vadbe: Sprehod, plavanje, joga ali lahkoten tek pomagajo zmanjšati bolečino v mišicah. Aktivna regeneracija – ta tip telovadbe stimulira krvni obtok v mišicah, brez nadaljnjih naporov in pomaga pripraviti mišice na naslednjo bolj intenzivno telovadbo! Za najboljše rezultate, si med intenzivnimi vadbami vzemite čas za počitek in aktivno regeneracijsko vadbo.

Prehrana je pomembna! Bistvenega pomena je, da po vadbi mišicam zagotovite ustrezna hranila, s katerimi si bodo opomogla. Svetujemo Natural Balance Shake znamke Oriflame, ki velja za varen in naraven način, kako izgubiti odvečno telesno težo ali pa jo vzdrževati. Z njegovo pomočjo se boste videti čudovito, čudovito pa bo tudi vaše počutje, saj shaki vsebujejo naravne hranilne sestavine, proteine, vlaknine in Omega3, ne vsebuje glutena, umetnih barvil in konzervansov.

Ne pozabite na magnezij: Za športnike je še posebej priporočljiv zadosten vnos magnezija, ki prispeva k delovanju mišic in posledično pomaga proti mišičnim krčem. Odlična je mineralna voda Magnesia GO, ki v enem litru vsebuje 163 mg magnezija in 5,2 mg natrija, kar je več magnezija oz. manj natrija od povprečja kategorije mineralnih vod. Naravni magnezij bo pripomogel k hitrejši regeneraciji mišic, ergonomsko oblikovana embalaža ter pokrovček z enostavnim odpiranjem pa bosta zagotovila enostavno uživanje tudi med športnimi aktivnostmi.

Foto in vir: PR Magnesia, Oriflame

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si