Alessandro Michele zapušča Gucci, je včeraj objavila znamka, kar po skoraj osem letnem delovanju rimskega oblikovalca predstavlja izjemno monumentalne dogodek v modni industriji, “the end of an era” kot so ga poimenovali mnogi modni mediji in modni navdušenci.
Od trenutka, ko je Michele predstavil svojo prvo kolekcijo za hišo, revijo moških oblačil na moškem tednu mode v Milanu januarja 2015, je sprožil valove, ki so spremenili celotno modno industrijo, tako v estetiki kot v poslu. Michele je pri znamki v resnici delal od leta 2002 pod vodstvom Toma Forda, prevzem vloge kreativnega direktorja, pa je bila v duhu navade imenovanja prepoznavnih oblikovalcev, precejšnje presenečenje.
Prva kolekcija, ki jo je Michele sestavila v samo petih dneh, je prikazovala geek-chic fante v premajhnih puloverjih in pussybow bluzah, ter skrčene jakne in s krznom okrašene jakne, ki so se pojavile odščipnjene iz babičine zaprašene omare. Njegova spolno fluidna vizija je preusmerila sam kodeks “androgenskega” oblačenja v področja visoke mode in slavnih ter spodbudila vse modne in še posebej “moške” sloge, da postanejo bolj ženstveni. Svojo vizijo je Michele peljal naprej s skoraj neustavljivo hitrostjo in se izkazal kot izjemno spreten pri prilagajanju novim zahtevam politično angažiranega in modnega potrošnika. Pri svojem delu je sodeloval s številnimi znanimi obrazi, najprej z zvezdami, kot sta Jared Leto in Florence Welch, nato pa je, ko so njegove kolekcije postajale vse bolj obsežne in ambiciozne, privabil večje zvezde, kot so Dakota Johnson, Rihanna, A. $AP Rocky in najbolj znan Harry Styles. Morda še nobena blagovna znamka ni delovala na področju slavnih tako uspešno, zaradi česar je drzna vizija tako priljubljena v tako množičnem obsegu.
V nekaj mesecih po njegovem prihodu so stvaritve znamke Gucci, okrašene s kengurujevim krznom, spremenile modne nakupovalce, vse od Los Angelesa pa do najbolj punck milenijskih predelov New Yorka, Pariza in Londona, v piflarske jetsetterje, za katere se je zdelo, da vsak prostor postane njihov prvovrstni salon. Zdelo se je, da Michelejeva oblačila in divji, maksimalistični stil njegovih zbirk popolnoma povzemajo pogled dvajsetletnika na razkošje kot kulturo – postmoderno mešanico, ki so jo ustvarila nenehna potovanja in takrat iskriv novi vir na Instagramu, ki je bruhal mamljivost ambicioznih življenjskih slogov in vsekakor se danes vsi sprašujemo, kdo bo lahko nadomestil tak genialni kreativni um kot je bil Alessandro Michele!