Benetton pomlad/poletje 2023

V zgodbi United Colors of Benetton se odpira novo poglavje: oblikovalec Andrea Incontri, novi kreativni direktor, je predstavil svojo prvo modno revijo – za pomlad/poletje 2023.
Njegov šik, praktični minimalizem podpira DNK italijanske znamke, ki uteleša kulturo oblikovanja, ki se je zapisala v modno zgodovino. Nova kolekcija je zaživela v trgovni Corso Bueno Aires, kjer je Incontri – arhitekt in oblikovalec praktičnega, svetovljanskega videza – na novo interpretiral postavitev lokacije. Dogodek brez primere dokazuje njegovo vizijo blagovne znamke kot globalnega projekta življenjskega sloga. Z uprizoritvijo predstave v eni od svojih trgovin Benetton poudarja ikonično vrednost, ki jo trgovine predstavljajo za podjetje, in se na sodoben način ponovno povezuje s svojimi koreninami in elementom oblikovanja.
Po besedah Massima Renone, izvršnega direktorja skupine Benetton, »Močno verjamem v Andrein značilni slog za ponovno pozicioniranje znamke v modnem sektorju v skladu z DNK Benetton: izrazna svoboda, močna identiteta, videz, interpretiran v sodobnem ključu. Naključje je, da je slogan kolekcije Be Everything, kar je povabilo k izražanju s popolno svobodo. “S to kolekcijo se prvič predstavlja tudi linija dodatkov iz eko usnja, nakita in očal. Kolekcija, “The nova uniforma Benetton”, ki jo sestavljajo uniseks torbice iz eko usnja ter superge, kape in puloverji, je od 15. septembra naprodaj v izbranih trgovinah po vsem svetu.

Oblikovalec je ustvaril diskretno, prefinjeno kolekcijo za žensko Benetton. Spontano modna, kot potomka svojega časa. Ključni motiv kolekcije je tema sadja, v mikro in makro razmerjih, v sočnih nasičenih barvah ali v nežnih sladolednih variantah. Incontri si kot oblikovalec postavlja kulturno vprašanje: “Kaj je danes zdravo? Kaj nas privlači? Popolna in pop industrijska hrana? Ali nekaj ekološko naravnega? Morda mešanica obojega?” Njegova obsedenost s hrano se začne od tu in številne odgovore predstavi v kolekciji. Be Everything torej, vendar temelji na temeljih blagovne znamke – predvsem na pleteninah in barvnih blokih, ki so ponovno predstavljeni s podcenjeno eleganco. Pletenine so lahke, z bombažem in recikliranim najlonom za srajčne obleke, kratke majice, kratke hlače, jakne in vetrovke. Črte, še ena od opornikov znamke, so predstavljene v tihi, sproščenirazličici. Vse videze dopolnjujejo dodatki: odprti gumijasti copati, nakit, očala in okolju prijazni pasovi. Torbica BE, ki je izrazito uniseks, se bo predstavila v različnih velikostih in barvah.

Številne teme v ženskih videzih so značilne tudi za moško kolekcijo, ležerno, a skoraj nov grunge z dobro proporcijsko vsakdanjo dušo. Videz pižame je tekoče umirjen in se ujema z gamašami iz mulineja, težkimi bombažnimi kompleti delovnih oblačil in safari jopiči s pasom. Potiski s temo sadja, univerzitetne črte, napisi »BE« in dvobarvni denim so elementi, ki tvorijo praktično, sodobno moško modno estetiko.

This slideshow requires JavaScript.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si