Beyoncé odprla turnejo Cowboy Carter v bleščečem kavbojskem slogu

V Los Angelesu se je Beyoncé z eksplozivnim nastopom na stadionu SoFi podala na težko pričakovano turnejo Cowboy Carter. Gre za drugi del njenega glasbenega trilogijskega projekta, ki sledi lanskoletni uspešnici Renaissance Tour. Turneja vključuje 32 nastopov po ZDA in Evropi ter že zdaj velja za modno in glasbeno senzacijo.

Kot je pri Beyoncé pričakovano, je šov združil spektakel, čustva in izjemno produkcijo. Poleg novih skladb, kot so “American Requiem”, “Ya-Ya” in “Levi’s Jeans”, je izvajala tudi svoje največje uspešnice, vključno s “Crazy In Love” in “Formation”. Posebno pozornost sta pritegnili tudi njeni hčerki, Rumi in Blue Ivy, ki sta se na odru pojavili kot plesalki – za sedemletno Rumi je bil to celo debitantski nastop.

Foto: Instagram @beyonce

A tisto, kar je še posebej zasijalo, so bila razkošna, po meri izdelana modna oblačila, ki so Beyoncé spremenila v pravo glamurozno kavbojko. Pri oblikovanju garderobe so sodelovali vrhunski modni kreatorji, styling pa so prevzeli Shiona Turini, Ty Hunter in Karen Langley.

Šov se je začel z belim bodijem Mugler, okrašenim z resicami, čapsi in klasičnim kavbojskim klobukom – piko na i je dodala diamantna bolo kravata. Nato so sledili vedno bolj ekstravagantni videzi: Roberto Cavalli je ustvaril džins potiskan kombinezon z velikansko zlato zaponko in resastimi rokavi, Moschino pa je reinterpretiral rdeče-beli bandana vzorec v obliki zahodnjaške srajce na oprijetem kombinezonu.

Mugler, Foto: Instagram @beyonce

Roberto Cavalli, Foto: Instagram @beyonce

Moschino, Foto: Instagram @beyonce

Za nastop “Crazy In Love” je Beyoncé obudila svojo ikonično podobo iz videospota – tokrat s posodobljenim bleščečim topom, kratkimi hlačami, resastimi rokavicami in kosmatimi škornji.

Za veliki zaključek pa dramatična LED obleka japonske znamke Anrealage, nastala v sodelovanju z MPLUSPLUS – obleka je projicirala bleščeče cvetlične vzorce in motive ameriške zastave. Tehnično napreden in estetsko osupljiv kos je bil popoln finale šova.

Foto: Instagram @beyonce

Poleg teh kostumov je Beyoncé nosila tudi bleščeč kovbojskih videz Loeweja, z bodijem in krilom iz rdeče karirastega vzorca, ter Dieselov masiven PVC kavbojski plašč z ujemajočim bodyjem in škornji – vse v svetlečih kristalih. Dieselov kreativni direktor Glenn Martens je vključeval tudi unikatni “časopisni potisk”, ki so ga nosile celo Blue Ivy in spremljevalne plesalke.

Loewe, Foto: Instagram @beyonce

Diesel, Foto: Instagram @beyonce

Burberry je posebej zanjo oblikoval zeleno karirasto opravo s čapsi in Swarovski kristali, ki jo je uskladila z ujemajočimi škornji. Tudi Blue Ivy je nosila personalizirano Burberryjevo kombinacijo.

Burberry, Foto: Instagram @beyonce

Beyoncé tako nadaljuje tradicijo sodelovanja z najboljšimi oblikovalci na svetu – od Guccija in Versaceja do Balmaina in Loeweja – in z vsakim projektom dviga standarde na področju glasbeno-modnih spektaklov.

Turneja Cowboy Carter bo obiskala devet mest po ZDA in Evropi, med drugim Chicago, Pariz, London, Houston in Las Vegas. Eno je gotovo – Beyoncé ostaja kraljica odrov, ki združuje glasbo, modo in vizijo kot nihče drug.

Foto: Instagram @beyonce

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si