Blagovna znamka OGX tudi uradno predstavljena na slovenski trg

V četrtek, 23. maja 2024, je v prijetnem ambientu Hotela in bistroja Čad potekal dogodek ob lansiranju blagovne znamke OGX na slovenski trg. OGX, edinstvena, salonsko navdihnjena linija za nego las, je bila uradno predstavljena tudi slovenskim potrošnikom. 

 

Predstavitev znamke in dogodka

Na dogodku je Nikola Gabelić, vodja prodaje za Hrvaško in Slovenijo za vse blagovne znamke pod okriljem Kenvue, predstavil znamko OGX in cilje njenega prihoda na slovenski trg. Povezovalka dogodka, Ula Furlan, je predstavila celotno družino izdelkov OGX in njihove glavne posebnosti. Gostujoči frizer, Marko Hriberšek iz MH Studia, je izpostavil pomembnost pravilnega umivanja las ter delil svoje tri najljubše izdelke OGX. Kasneje je gostom svetoval glede nege las in poskrbel za hitro osvežitev frizure, ki so kar klicale po fotografiranju v OGX foto kotičku.

Druženje in zabava

Dogodek je bil obogaten z okusnim, poletno navdahnjenim brunchom in toplimi brazilskimi ritmi izpod mojstra vrtenja plošč, DJ Recordmana. Predstavniki glavnih trgovcev, mediji, poslovni partnerji, ambasadorji in vplivneži so se družili v sproščenem vzdušju ter uživali v predstavitvi inovativnih izdelkov OGX.

O podjetju Lomas in OGX

Podjetje Lomas d.o.o. je uradni zastopnik blagovne znamke OGX, ki je del portfelja Kenvue. OGX je realtivno mlada blagovna znamka, ki je bila leta 2007 lansirana v ZDA, leta 2011 pa v Veliki Britaniji. Znamka je znana po svojih kakovostnih izdelkih za nego las, ki so zasnovani tako, da ponujajo edinstvene in učinkovite rešitve za vse tipe las.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si