Bodimo združeni kot barve mavrice!

Odkar smo se znašli v situaciji, da moramo ostati doma in prekiniti socialno vez s svetom, se je vsak s časom in izzivi boril po svoje, hkrati pa … Smo se še bolj združili, kot kdaj koli!

Iz tega je nastala pobudo, da skupaj narišemo mavrico, ki je simbol upanja! Najbolj barvita modna znamka United Colors of Benetton se je na nastalo situacijo odzvala s klicem po svobodi in pozitivizmu, ki si ga lahko prikličemo oziroma narišemo le tako, da ostanemo skupaj. Solidarnost je resnično dobila nov pomen! Benetton kot vodja projekta We Are Rainbows zbira mavrice iz različnih držav, v projekt je namreč povabila pomembne vplivneže s sveta mode, med drugim tudi glavno urednico naše najbolje prodajane modne revije GRAZIA, Špelo Štamol, ki je ena izmed prvih svoj Instagram profil pobarvala v barve upanja!

Zakaj mavrica?

Ker obeta lepo vreme in ker je kreativni vodja znamke Jean-Charles de Castelbajac prepričan, da gre za najmočnejši znak pozitivnega vzdušja in solidarnosti. Težki časi so mimo! Tako kot nas vsaka nova kolekcija znamke Benetton vedno znova očara z barvitostjo in nekaj otroške razigranosti, je tudi sporočilo znamke, ki ga želi razširiti z barvanjem mavrice po vsem svetu enako – vse bo v redu, le ostanimo združeni kot barve mavrice!

Predstavljamo vam, kako vidijo ta simbol upanja nekateri vplivneži:

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si