Z novo kolekcijo je znamka BOSS še dodatno poglobila moto znamke “Be Your Own BOSS” kolekcija jesen/zima 2022 namreč razgrajuje idejo moči oblačenja v kombinaciji z bogatim športnim poreklom znanmke BOSS. Na modni reviji v milanskem Velodromo Vigorelli so tako luč ponovno ugledali ikonični ksi iz arhivov, seveda redefinirani za novo generacijo, kaj biti Boss (angl. šef) pomeni danes. “Naši arhivi so bistvo znamke BOSS in njene zapuščine, ” je povedal Marco Falcioni, “navdihnile so nas fotografije kampanje iz 90ih let, s čimer smo raziskovali moč kostimov iz prejšnjega desetletja in se vprašali kako lahko moč teh kosov ujamemo v kolekcijo za novo generacijo. Privlačila nas je ideja nežne moči, ko kostimi postanejo nosljivi in izražajo svobodo, individualnost in osebnost. Bistvo nove kolekcije je, obleči se kot šef (Boss) karkoli to pomeni zate!”
Z novo kolekcijo se znamka tako ni fokusirala na specifični ključni videz, temeveč je predstavila različne silhuete, med katerimi bo vsak posameznik našel pravo zase. Ideja moči pa je pri vsem tem večplastna, temu pa so prilagojeni tudi klasični kosi kot je kostim ali usnjena jakna, vsi v bolj delikatnih in fluidnih oblikah in materialih, biti šef namreč še ne pomenijo rigidna in zaščitna oblačila!