C&A z novo globalno trajnostno strategijo

Modno podjetje C&A je v zadnjih petih letih naredilo pomembne korake, da bi se približalo trajnostni modi. Od leta 2016 je namreč povečalo uporabo bolj trajnostnega bombaža s 53% na kar 96%, danes pa je tako eden največjih kupcev certificiranega organskega bombaža po vsem svetu. Ravno tako je C&A pokazal vodilno vlogo v krožnosti, saj je leta 2020 izdelal prvo platneno tkanino Cradle to Cradle CertifiedTM Platinum denim fabric.

Zaradi vseh svojih uspehov v letu 2020, si je C&A zdaj postavil nove ključne cilje do leta 2028 za svoje poslovanje v Evropi:

– Do leta 2028 100% bolj trajnostno pridobivanje osnovnih materialov.

– Inovacija in povezovanje načel krožnosti, da se do leta 2028 podaljša življenjska doba 7 od 10 izdelkov.

– Do leta 2028 zamenjati 50% plastike za enkratno uporabo v poslovalnicah, spletni trgovini in dobavni verigi s trajnostnimi alternativami.

»Ponosni smo, da smo dosegli večino trajnostnih ciljev do leta 2020. To je tisto, kar postavlja temelje za še bolj ambiciozno strategijo in nas vodi k nadaljnjemu prizadevanju, da bi trajnostne odločitve postale nova norma,« je povedal Aleix Busquets Gonzalez, direktor za globalno trajnost pri C&A.

Več o njihovi strategiji pa si lahko preberete v spodnji galeriji.

This slideshow requires JavaScript.

GRAZIA njihovo vizijo popolnoma podpira in upa, da se bodo za podobno pot v prihodnosti odločile tudi preostale modne znamke.

FOTO: C&A website

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si