Calvin Klein predstavlja nov logo!

1280_Kendall_Jenner_Calvin-klein-spring-2016-campaign-jenner_ph_tyrone-lebon-91

 

Ko se znamka odloči za spremembo logotipa, to vedno pomeni, da so v planu večje spremembe. Logo, namreč, kot prvi stik blagovne znamke s kupci predstavlja zelo pomemben del vizualne identitete znamke in se ne spreminja kar tako, pač pa le, ko se znamka odloči za novo politiko, nov imidž. Calvin Klein je tako svoj novi logo predstavil kar na svojem Instagram profilu in pojasnil, da se je za spremembo odločil, saj se vrača h koreninam in duhu izvornega Calvina Kleina. Kreativni direktor Raf Simons je za preoblikovanje logotipa angažiral grafičnega oblikovalca Petra Savillea. In čeprav nikjer ne piše, da je k preoblikovanju logotipa karkoli prispeval Raf Simons, imamo občutek, da ta kot novi kreativni direktor zagotovo znamki Calvin Klein utira neko novo pot … Kakšna bo to, bo znano z ogledom nove kolekcije Rafa Simonsa za Calvin Klein.

161236087757289959140463352239150102216704n_840_472

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si