“Candy crush” vzorec osvojil Coachello

Da so najrazličnejši akterji z dobro poslovno žilico festival Coachella izkoristili za povišanje zneska na transakcijskem računu, ni nikakršna novost. Modni oblikovalci in “high street” verige ob vstopu v sezono poletnih glasbenih festivalov lansirajo festivalske kolekcije, med njimi je tudi Jeremy Scott, kreativni direktor hiše Moschino, ki se v teh dneh zabava na festivalu Coachella. Na priljubljenem festivalu so obiskovalke ponorele za njegovo omejeno kolekcijo oblačil in dodatkov, navdahnjenih z video igro Candy Crush. Jeremy Scott je minuli vikend v sodelovanju s Candy Crashem in “streaming” video platformo Tidal na Coachelli gostil eno izmed največjih zabav, fotografije, ki so v času zabave preplavile Instagram, pa so nosile heštege #MoschinoCandyCrush in #TidalMoschino.

Foto: Instagram

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si