Čas za kosilo? Jejte zdravo!

Kosilo je obrok, ki velikokrat oblikuje naš dan in je tako pomemben del dneva. Za zaposlene predstavlja umik od dela in klepet s sodelavci, za tiste, ki so doma, pa vir kreativnosti ob kuhanju in druženje z družino. Včasih pozabljamo, kako pomembno je, kaj zaužijemo. Tudi od vrste hrane je namreč odvisna naša sposobnost koncentracije in morebitna utrujenost.

Ob uživanju hrane poskusite upoštevati naslednja pravila:

Prijetno vzdušje in dobro razpoloženje pomembno vplivata na proces presnove, tako kot tudi kakovost hrane.

Pozorno žvečite: »prebava se začne že v ustih«.

Kosilo zaužijte, ko čutite lakoto, vendar se ne prenajedajte.

Obroki naj bi bili pripravljeni preprosto in naj ne bi vsebovali preveč različnih jedi. Hrano je treba kombinirati zaradi okusa, za učinkovito prebavo in zaradi presnove.

Sestavine, ki jih uporabljate, naj bodo sveže in kakovostne: integralne in biološke žitarice, bio zelenjava in podobno.

Če je le mogoče, imejte kosilo okoli poldneva, ker je tedaj moč prebave največja. Predvsem pa poslušajte svoje telo, ki najbolj ve, kaj potrebuje.

Pri svojem kosilu ne pozabite na vnos tekočine. Priporočljivo je pitje mineralne vode Magnesia, ki je bogata z magnezijem. Slednji je namreč pomemben mineral, ki ga potrebujemo za zdrave kosti, mišice in živčevje.  Za več informacij katera živila vsebujejo VEČ magnezija, pa pokukajte na spletno stran. http://www.magnesia.si/naravni-magnezij/magnezij-v-zivilih

Foto: PR

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si