Film Alaina Resnaisa Last Year in Marienbad (1961), poln pripovedi, je umetniška revolucija, ki jo poganja prefinjena privlačnost, ki jo je Gabrielle Chanel razvila okoli ideje o svobodi gibanja, ki je bila zanjo ključnega pomena.
»Filmi, ki smo jih gledali, tisti, ki nas obsedejo, in tisti, ki si jih izmislimo sami, Marienbad, Nouvelle Vague, privlačnost po Gabrielle Chanel, Karl, noč, perje, bleščice, pete: všeč mi je, ko se stvari pomešajo ,« ugotavlja Virginie Viard.
Pentlje, škornji z okrasnimi kamni, džersi, bel suknjič z bleščicami, dekonstruirani potiski, pastelni tweed; zlata obleka iz žameta, črna obleka s stranskim razporkom, ki pada čez telo; v čipki, kot rožica, ali v lahkem šifonu: kolekcija CHANEL pomlad-poletje 2023 je kakor kolaž. Virginie Viard si jo je zamislila kot prosto sprehajanje po fragmentih, razkriva imaginarni svet, ki se sooča sam s seboj, in ponuja variacije na temo privlačnosti.
In pri tem je Kristen Stewart njena najbolj zvesta inkarnacija.
»Ne glede na to, ali je to ona ali druge ženske, ki jih oblečem, moram čutiti, da so jim obleke vseeno všeč. Ampak od ljudi okoli mene je ona najbližja Gabrielle Chanel, vsaj moji predstavi o njej. Razume CHANEL, njegova oblačila. In z njo postane še bolj sodoben. Ta zbirka je tudi ona.«