CHANEL je med številnimi državami v Evropi, predstavil svojo prvo spletno platformo s sončnimi očali.
Od začetka svojega sodelovanja z Luxottico Group leta 2000 in po tem, ko so leta 2015 predstavili spletno trgovino za ameriški in leta 2018 za angleški trg, znamka Chanel širi svojo spletno ponudbo in inovativnost skozi novo postavljeno evropsko platformo. S pomočjo intuitivnega spletnega dizajna, bo stranka na strani Chanel.com odkrivala unikatno nakupovalno izkušnjo in hkrati ekskluzivne editorial vsebine, ki bodo razširile nivo primarne storitve, ki jo je mogoče izkusiti v Chanelovih butikih po vsem svetu. Dosegljiva skozi sekcijo ponudbe očal na domači strani Chanel.com, spletna trgovina obsega celoten nabor sončnih očal, od najnovejših modelov pa vse do klasičinih, brezčasnih kolekcij. Stranke se lahko ob tem preizkusijo v virtualnem nakupovanju s pomočjo “try on” (slo. pomeri) funkcije, ki omogoča lažjo izbiro med različnimi modeli sončnih očal in s katero bomo brez težav našli najbolj optimalni par zase. Še pred zaključkom celotne nakupovalne izkušnje, tako na spletu kot v butikih, pa je oblikovana kot izjemno obširen in izčrpen vir Chanelovih sončnih očal, spletna stran omogoča svojim strankam da še bolj poglobijo svoje znanje o Chanelovih sončnih očalih, ki vsekakor veljajo za enega ključnih in preprosto nepogrešljiv modnih dodatkov.