Bili smo na predstavitvi nove dišave BLEU DE CHANEL. Kampanja, ki jo je režirala filmska legenda Martin Scorsese, predstavil pa jo je igralec in ambasador znamke Chanel Timothée Chalamet, predstavlja novo dobo ikonične dišave. Navdihnjena z magnetno privlačnostjo in brezčasnim duhom svežega vonja, sta Scorsese in Chalamet skupaj ustvarila svobodno, drzno in odločno kampanjo.
Po režiji prve kampanje BLEU DE CHANEL, ki jo je leta 2010 posnel Martin Scorsese, je svojo genialnost ponovno usmeril v prikaz mnogih vidikov človeka, ki utira svojo pot. V svetu, kjer nas svetle luči slave zaslepijo pred resničnostnostjo, Timothée Chalamet upodablja človeka, ki se odpravi na iskanje in sledi le lastnemu instinktu, da bi se znašel v globoko odkriti vlogi, ki je napisana samo zanj. Svet se je spremenil. Na nek način obstaja še en vidik slave. Kar je še bolj ekstremno kot pred 10 ali 15 leti, je dejal Martin Scorsese. Film ameriškega režiserja raziskuje občutljivo ambivalentnost med preosvetljenostjo, ki prihaja s slavo, zaradi katere igralec živi scenaristično različico svojega življenja in z globoko željo po iskanju pristnosti v svoji obrti. Kot klic, da sprejmemo svoje pravo bistvo, prizori, polni kontrasta, posneti v črno-beli tehniki, prikazujejo dvojnost med slavno osebnostjo lika in njegovo temno stranjo, medtem ko modri prebliski, ki simbolizirajo upanje, dajejo kanček optimizma. Ta igriva uporaba barv vrhunec doseže v finalnem prizoru, v katerem se Chalametov lik, pogreznjen v skrivnostno in karizmatično modrino, sooči z notranjo resnico, kar ponazarja sporočilo kampanje: “Najdi svojo modro, poišči sebe.”