Chanel spring-summer 2020 haute couture

 

Grand Palais se je tokrat prelevil v samostanski vrt, eno ključnih mest iz otroštva Gabrielle Chanel, ki se je po smrti svoje matere, skupaj s svojimi sestrami preselila v sirotišnico cisterijanskega samostana Aubazine v mestu Corrèze. In prav to, pred svetom skrito mesto je za vedno zaznamovalo Gabriellino življenje, s svojimi barvami, disciplino, nedolžnostjo in celotno estetiko, ki je veljala za eno njenih največjih inspiracij. Od z mozaiki tlakovanih samostanskih hodnikov do cisterijanskih poslikanih stekel, katerih abstraktni motivi bi lahko služili kot inspracija za njen monogram. Tako ni čudno, da je v podobnem stilu opremila tudi svojo hišo “La Pausa” na jugu Fracije, kjer je Virginie Viard prvič opazila kako močan vpliv je imel samostan na Gabriellino življenje.

 

“Kar mi je bilo takoj všeč, je bila neurejenost samostanskega vrta. Sonce, poletje, lahkotna sapica z vonjem rož v zraku. Tako sem želela rožaste vezenine delikatnih cvetlic ujeti v ta neverjetni paradoks dekorja med sofisticiranim Haute Couture in preprostostjo prostora.”

 

In prav ta paradoks je osnova znamke Chanel. Paradoks me strogostjo kostima v kombinaciji s tvidom, paradoks med moškostjo in ženskostjo, med belo in črno. Virginie Viard je svoj navdih črpala tudi iz šolskih uniform, ki so jih morala nositi Gabrielle in ostala dekleta – strogi kostimi s strukturiranimi oblekami eteričnih fines v tilu, kombinacija črne in bele z občasnim dodatkom rožastih vezenin in naborkov. Motivi v pastelnih bleščicah določenih kostimov pa seveda spominjajo na motive okrašenih oken samostana, skozi katere je Gabrielle vsak dan opazovala svet.

 

foto: Chanel

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si