La Roche-Posay na misiji, ki združuje ljudi – za boljše življenje problematične in občutljive kože
Nizka samozavest, tesnoba, pomanjkanje spanca in socialni pritisk so le nekatere izmed posledic vse pogostejših težav s kožo, kot so akne, ekcemi, atopijski dermatitis in alergije. Znamka La Roche-Posay želi ozavestiti o teh težavah in pokazati, da lahko dermatologija spreminja življenja, zato je sprožila kampanjo #skinismorethanskin
Včasih je dovolj le ena akna ali pojav rdečice na obrazu, ki nam pokvari dan in se odločimo, da odpovemo sestanek ter ostanemo doma. Večje težave s kožo prinašajo tudi večje omejitve v življenju. Statistični podatki kažejo, da je kar 50 odstotkov bolnikov z aknami izoliranih, 46 odstotkov jih je nagnjeno k razvoju depresije, medtem ko je 79 odstotkov bolnikov z ekcemom v akutni fazi odsotno z dela, 47 do 60 odstotkov pa jih ima težave s spanjem. Glede na to, da približno 2 milijardi ljudi po vsem svetu trpi zaradi težav s kožo, je vodilna svetovna dermokozmetična znamka La Roche-Posay[1], ki si že več kot 40 let prizadeva za izpopolnjene rešitve za različne kožne bolezni, leta 2020 izvedla znanstvene raziskave in prišla do zaključka da težave s kožo gredo globlje pod njeno površino in da lahko razvijejo številna socialno-psihološka stanja, kot so tesnoba, depresija, nizka samozavest, pomanjkanje ambicij in asocialnost[2]. Torej težave s kožo niso samo vprašanje zdravja kože posameznika, ampak tudi vprašanje splošnega duševnega zdravja.
KO GLEDAMO KOŽO, VIDIMO LJUDI
»Koža igra poleg fizične vloge tudi psihično, saj predstavlja mejo med posameznikom in zunanjim svetom. Med najbolj ranljivimi skupinami so osebe z aknami – mladostniki, ki so v občutljivem obdobju odraščanja, in ženske, stare med 20 in 40 let, ki so vse bolj izpostavljene pritiskom družbe, ki jim poleg vseh vlog, narekuje tudi popolnost, tudi popolno kožo. Čustvene težave, povezane s kožnimi težavami, so globoke, resne, destabilizirajoče, ovirajo doživljanje sebe in odnose z drugimi. Zato je reševanje tega problema zelo pomemben dejavnik pri izboljšanju kakovosti življenja, da lahko vsak posameznik zaživi srečno in izpolnjeno življenje«, je na včerajšnjem regijskem spletnem dogodku La Roche-Posay Derm-Live, ki je na voljo na povezavi www.lrp-dermlive.com, izpostavila Dušanka Vučinić Latas, psihologinja in izredna profesorica na Fakulteti za medije in komunikacije v Beogradu.
»Sedem let sem živela z aknami na obrazu in dekolteju. Takšno stanje je vplivalo na mojo samozavest. Bili so dnevi, ko mi je odhod v službo predstavljal težavo, kaj šele kakšna druga dejavnost. Po dolgih letih iskanja rešitev mi je uspelo rešiti težavo. Vsem, ki se spopadajo s podobnimi težavami, bi rada sporočila, naj se posvetujejo z dermatologom, izberejo medicinsko preizkušene izdelke in so vztrajni pri doseganju želenih rezultatov«, je bila na dogodku odkrita Andrijana Vešović, vizualna umetnica, ki je na družbenih omrežjih bolj znana kot @zombijana.
ZNANOST IN DERMATOLOGIJA ZDRUŽENI ZA ZDRAVJE KOŽE
»La Roche-Posay se je v preteklih letih razvijal po enakem principu, in ta je zagotoviti dermokozmetične izdelke, ki spreminjajo življenja, za vsak tip kože. Skrivnost uspeha znamke je zaveza k reševanju kožnih težav z vlaganjem v raziskave in razvoj ter iskanjem načinov za resnično izboljšanje kakovosti življenja bolnikov. To je še posebej očitno danes, ko imamo še več možnosti, da se osredotočimo na raziskave in orodja za odkrivanje formul, ki nas približujejo temu cilju. Vlaganje v znanje in sodelovanje z vrhunskimi dermatologi po vsem svetu je za nas ključnega pomena«, je dejal Dario Scaglia, generalni direktor oddelka za aktivno kozmetiko L’Oreal Adria.
Znamka La Roche-Posay, ki je pionir v zagotavljanju učinkovitejših izdelkov za nego kože, je skupaj z 90.000 dermatologi in zdravniki po vsem svetu razvila najboljše dermatološke rešitve, ki izboljšujejo življenje. Usmerila se je v resnične težave s kožo in opravila več kot 700 kliničnih preskušanj na več kot 100 bolnikih, starih od 0 do 104 let, z občutljivo kožo in težavami, kot so atopijski dermatitis, akne, alergije, pa tudi na tistih, katerih koža je bila prizadeta z onkološkimi terapijami.
LIPIKAR: ZA SUHO KOŽO, NAGNJENO K EKCEMOM
Na podlagi najnovejših znanstvenih dognanj o mikrobiomu je prispela nova generacija emolienta Lipikar Baume AP+M, ki vzpostavlja ravnovesje mikrobioma in je namenjen zelo suhi koži, nagnjeni k ekcemom ali alergijam. Deluje v trenutku in pomaga obnoviti kožno pregrado.
EFFACLAR: UČINKOVIT V BOJU PROTI AKNAM, TUDI V ODRASLI DOBI
Približno 40 % žensk trpi zaradi aken, raziskave pa kažejo, da jih je zaradi tega sram in da so ujete v lastno kožo. Rešitev je serum Effaclar z visoko koncentracijo in edinstveno formulacijo, ki vsebuje kompleks treh kislin (salicilne, glikolne in LHA kisline) in niacinamida, zagotavlja pa vidno učinkovitost in zmanjšuje do 49 % brazgotin od aken v 28 dneh.
CICAPLAST: POSLOVITE SE Z BRAZGOTINAMI
Obnova kože je zapleten in dolgotrajen proces, ne glede na to, ali gre za manjšo ali večjo poškodbo, na tej poti pa bo zaveznik pomirjujoč balzam Cicaplast Baume B5 na osnovi aktivnih sestavin: madecassoside, ki dokazano pomaga obnavljati epitel, pomirja kožo in zmanjšuje občutek bolečine za okrog 90 % in pantenol, ki izboljša kakovost kožne pregrade, medtem ko je linija izdelkov primerna za bolnike, ki so na radioterapiji.
BREZ FILTRA – PRIDRUŽI SE NAM NA MISIJI ZA BOLJŠE ŽIVLJENJE IN DELI SVOJO ZGODBO
Težave s kožo, kot so akne, ekcemi, brazgotine in druge, ne določajo človeka, njegovega značaja, vrlin, sanj, upanja ali uspeha. Prav to nam sporoča znamka La Roche-Posay, ki s svojim poslanstvom skupaj z videom kampanje, v katerem sodelujejo ljudje z resničnimi težavami – brez filtrov, želi ozavestiti pomen boja za zdravo kožo in pokazati, da dermatologija lahko spremeni kakovost življenja. La Roche-Posay spodbuja in vabi vse, ki trpijo za podobnimi težavami, da delijo svojo zgodbo in izkušnje na družbenih omrežjih s ključnikom #SKINISMORETHANSKIN, kajti vsaka naša težava je lahko za nekoga rešitev!
Za dodatne informacije o znamki La Roche-Posay obiščite spletno stran www.laroche- posay.si ter sledite La Roche-Posay na Facebooku in Instagramu.