DIESEL: Be a Follower

“Vsi si želijo postati influencerji.”

Danes si prav vsak želi biti “influencer”, postati znan na družbenih omrežjih in s tem postati slaven in bogat. Vendar pa se tu poraja vprašanje, ali bo ta slava trajala? In kar je še bolj pomembno, ali smo zares prepričani, da influencerji resnično verjamejo v to kar pomovirajo?

Diesel na svoj tipičen, nekoliko ironičen način obravnava ta vprašanja in dobo družbenih omrežij ter spletnih influencerjev s pomladno kampanjo: BE A FOLLOWER. Z novo kampanjo se osredotoča na resničen izvor moči, ki je v resnici v rokah sledilcev in na vse skupaj pogledajo iz nove perspektive. V novo kampanjo so tako vključili različne influencerje, ki v duhu znamke in s kančkom samoironije naslavljajo klišeje Instagramabilnega življenja, v ospredju pa seveda ostaja nova Dieslova spomladanska kolekcija.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si