dm in ekipa Radia 1 za družine v stiski zbrali 353.319,70 evrov!

December, ko se vse vrti okrog praznikov in obdarovanja, je za mnoge vse prej, kot mesec radosti in brezskrbnosti. dm in Radio 1 sta že peto leto zapored združila moči in v 28- urnem dobrodelnem maratonu zbirala sredstva za pomoč izbranim družinam iz socialno šibkega okolja. Končni znesek 353.319,70 evrov bo zagotovo polepšal praznično obdobje marsikateri družini in jim omogočil lepši začetek novega leta.

 

dm je v okviru akcije 28 ur dobrodelnosti za družine v stiski doniral še dodatnih 10 tisoč evrov.

 

Že pet let sta dm drogerie markt Slovenija in Radio 1 ponosna partnerja pri največji skupni dobrodelni akciji 28 ur dobrodelnosti, s katero številnim družinam, ki so se znašle na pragu revščine, povrnejo žarek upanja in dokazujejo, da človeška dobrota ne pozna meja. Dobrodelnost je s to akcijo postala mnogo več kot le lepa beseda, postala je znak praznične solidarnosti, ki je omogočila zadovoljne dni tudi tistim, ki si praznikov ne morejo niti zamisliti, kaj šele pričarati.

 

Denis Avdić Show z rekordnim zneskom

Ekipa Denis Avdić Showa, katerega studio so vnovič postavili sredi Mestnega Trga v Ljubljani, je v etru vztrajala rekordnih 28 ur. V studiu sredi prestolnice so jih obiskali številni znani Slovenci, ki so program popestrili s svojimi glasbenimi nastopi, izzivi ter presenečenji za ekipo in poslušalce. Niso manjkale niti žalostne zgodbe, ki so še dodatno podkrepile namen akcije. Denis Avdić, Jana Morelj, Anja Ramšak in Miha Deželak so z oddajanjem pričeli že navsezgodaj, 19. decembra ob 5. uri zjutraj, s programom pa zaključili naslednji dan ob 9. uri zjutraj, ko so vidno utrujeni, vendar z nasmeškom na obrazu na ček ponosno zapisali končni znesek 353.319,70 evrov. Sredstva za pomoč izbranim socialno šibkim družinam so zbirali s pomočjo SMS-ov in naključnih mimoidočih, dm drogerie markt pa je poleg 51.812 evrov, ki so jih zbrali s pomočjo donacij kupcev v prodajalnah širom Slovenije, doniral še dodatnih 10 tisoč evrov.

 

dm je aktivni podpornik dobrodelnega radijskega maratona, saj verjamemo, da lahko s skupnimi močmi ustvarjamo še večje in pomembnejše zgodbe. Hvala vsem, ki so na kakršenkoli način sodelovali pri dobrodelni akciji. Skupaj smo tudi letos napisali novo, uspešno zgodbo za ljudi v stiski,”

 

je povedala Nataša Bogataj, vodja tržnega komuniciranja pri dm.

 

Lanski znesek so presegli za več kot 50 tisoč evrov.

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si