Črni petek so v dm preimenovali v “dobrodelni petek” in ga zadnji petek v mesecu novembru obeležili z zbiranjem sredstev. Namesto popustov so pet odstotkov dnevnega prometa namenili dobrodelnosti. Končni znesek v vrednosti 19.627 evrov bodo donirali Radiu 1, s katerim v okviru projekta 28 ur dobrodelnosti letos že šesto leto zapored pomagajo socialno ogroženim družinam.
Minuli petek je bilo v prodajalnah dm po vsej Sloveniji v ospredju medsebojno sodelovanje, saj je potekal t. i. dobrodelni petek – že drugi po vrsti, ki ga podjetje dm drogerie markt Slovenija obeležuje sočasno s črnim petkom. Za razliko od svetovnega praznika nakupovanja Black Friday, kjer se ljudje podajo na lov za velikimi nekajdnevnimi popusti, je dm 5 odstotkov dnevnega prometa, ki so ga ustvarile prodajalne in spletna trgovina, namenil dobrodelnemu maratonu, ki ga konec decembra že tradicionalno izvede Radio 1. Skupaj s pomočjo kupcev, ki so s svojim nakupom sodelovali v projektu, je dm zbral 19.627 evrov, s katerimi bodo pomagali pomoči potrebnim materam samohranilkam, otrokom, brezdomcem in ostalim socialno ogroženim ljudem.
Bodo presegli lanski rekord?
Ekipa Denis Avdić Showa je lani v etru vztrajala rekordnih 28 ur. V studiu sredi Mestnega Trga v Ljubljani so jih obiskali številni znani Slovenci, ki so program popestrili s svojimi glasbenimi nastopi, izzivi ter presenečenji za ekipo in poslušalce. Niso manjkale niti žalostne zgodbe, ki so še dodatno podkrepile namen akcije.
“dm je aktivni podpornik dobrodelnega radijskega maratona, saj verjamemo, da lahko s skupnimi močmi ustvarjamo še večje in pomembnejše zgodbe. Lansko leto smo skupaj z vsemi, ki so sodelovali pri dobrodelnem maratonu, zbrali rekordnih 353.319,70 evrov, zato verjamemo, da z letošnjo akcijo lahko znesek presežemo, polepšamo praznično obdobje marsikateri družini in jim omogočimo lažji začetek novega leta,” so prepričani pri dm drogerie markt Slovenija.