Do najboljše verzije sebe z nasveti strokovnjakov – 1, 2, 3, GREMO!

Na poti do sanjske forme,
ki se ne odraža le na športnih uspehih in zunanjem videzu,
si je dobro zastaviti konkretne cilje.

 

Za vse profesionalne in amaterske tekače, pa tudi za tiste, ki morate športne copate še potegniti iz omare, si je na koledarju vredno zabeležiti 14. april. Takrat namreč po eni najlepših tras v regiji poteka Istrski maraton.

Letos se lahko na Istrski maraton pripravimo z ambasadorji projekta 1, 2, 3, GREMO! – osebnim  trenerjem Janom Kovačičem, motivatorjem Markom Potrčem in nutricistko Mojca Cepuš, ki so zastavili celovit program vadbe, prehrane in motivacije z nasveti za vsak dan. Cilj aktivacije je, da 10 kilometrov trase premagamo z nasmehom, hkrati pa postanemo najboljša različica sebe. Z redno vadbo namreč lažje prenašamo vsakodnevni stres in obveznosti, postanemo pa tudi bolj zdravi in motivirani.

Marko Potrč, Mojca Cepuš in Jan Kovačič so poskrbeli za program vadbe, prehrane in motivacije.


Z nasmehom čez ciljno črto

Na HOFER rekreativni tek v okviru Istrskega maratona se prijavite na spletni strani 123gremo.si, kjer najdete tudi program vadbe in prehrane. Mojca Cepuš je pripravila jedilnike in nasvete, za vsakodnevne vadbe, prilagodljive tudi začetnikom, pa skrbi Jan Kovačič, ki pravi: »Program je zasnovan tako, da je intenzivnost in količina prilagojena posameznemu obdobju v sami pripravi na maraton.«

Tekli boste do najboljše različice sebe, pa tudi za dober namen, saj bo HOFER za otroke pod okriljem projekta Botrstvo daroval 10 centov za vsak pretečeni kilometer v okviru projekta 1, 2, 3, GREMO!.

Kako fit smo, preverimo 31. marca v Mariboru, Ljubljani in Kopru

Prvi korak na poti do cilja je skoraj sto podpornikov naredilo 10. februarja na vseslovenskem testu telesne pripravljenosti v Mariboru, Ljubljani in Kopru. Pripravljenost ponovno preverimo 31. marca na istih lokacijah. Udeleženci boste preverili svojo tekaško formo na razdalji 2000 metrov in dobili celostno sliko svoje trenutne telesne pripravljenosti. S posebno tehtnico boste namreč izmerili odstotek maščobe in vode v telesu, bazalni metabolizem ter pridobili oceno t. i. biološke starosti.

Nutricistka Mojca Cepuš za čim boljše rezultate svetuje preprost recept, ki pa ne ponuja bližnjic: »Uravnotežena zdrava prehrana, omejen energijski vnos hrane in redna športna aktivnost«.


Šport je lahko tudi igra

Ob prijavi v program z izpolnjevanjem dnevnih nalog spremljate svoj napredek in ga za spodbudno motivacijo primerjate z ostalimi sodelujočimi. Trije zmagovalci z največ zbranimi točkami bodo po koncu projekta prejeli paket osebne vadbe z Janom Kovačičem in program prehrane nutricistke Mojce Cepuš.

Marko Potrč dodaja: »Zagotovo je kdo hitrejši, močnejši ali vzdržljivejši od tebe. Ti bodi tisti, ki bo najbolj odločen. Tako boš nekega dne ti hitrejši, močnejši in vzdržljivejši.«

1, 2, 3, GREMO!

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si