Dolce & Gabbana predstavlja The One Eau de Toilette

Dolce&Gabbana predstavlja novo in lažjo interpretacijo ikonične dišave The One: The One Eau de Toilette, ki vabi grazie, da se potopite v svet zapeljivih dišav.

The One Eau de Toilette je očarljiv, čuten in ženstven vonj z dodatno svežino, ki poudari ključno noto – bele lilije.
Cvetlično dišavo, ki je bolj živahna kot kadarkoli prej, je v vseh njenih odtenkih v stekleničko ujel parfumer Michel Girard in ustvaril novo čutno in omamno cvetlično dišavo.
Listi bele lilije, posuti z zlatim cvetnim prahom, srečajo cvetove italijanske bergamotke, esenco mandarine, svilnat liči in slastno belo breskev. Vrhunska esenca ylang moheli, posebej destilirana, da izrazi lilijo, je poudarjena z blagimi cvetovi pomaranče in medeno žuko. Čutna izsušena vanilija, vetiver in mošus čutno ovijajo bujni šopek dišave.

Linija The One vključuje tudi The One Eau de Parfum, ki ga je ustvarila Christine Nagel. The One EDP nudi močnejše dišavno doživetje, cvetlično srce bele lilije je v kontrastu s senzualnostjo bogate vanilije, prepletene z jantarnimi in mošusovimi notami.

 

 

 

 

Nova ambasadorka je igralka Emilia Clarke

Talentirana britanska igralka Emilia Clarke se je pridružila družini Dolce&Gabbana kot nova ambasadorka ženske linije The One. Ob objavi fotografije s snemanja oglasne kampanje je na svojem instagram profilu zapisala: “Razlog za ta navdušen smeh je Dolce&Gabbana – njihova ekipa ve, kaj narediti, da se britansko dekle počuti kot italijanska kraljica!” Emilia Clarke novi kampanji podarja svoj neustavljivo privlačen nasmeh in pristno toplino. Njena sveža, naravna lepota in pristna čustva ujamejo esenco The One. Je prava Dolce & Gabbana ženska.

Nova oglaševalska kampanja

Nova oglasna kampanja za dišavo The One, ki je bila posneta na ulicah Neaplja, je ujela resnična življenja prebivalcev mesta, režiral pa jo je italijanski režiser Matteo Garrone, znan po dokumentarnem stilu snemanja z ročno kamero. Vzdušje ustvarja igriva pesem “Tu vuò fa’ l’americano”, italijanska uspešnica iz leta 1965, ki je kombinacija swinga in jazza. Živahna in vzradoščena nova kampanja ujame strast in avtentičnost italijanske kulture: sveta, kjer je vsakdo lahko The One.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si