Europark Maribor praznuje 16. rojstni dan!

Foto6

Največje nakupovalno središče severovzhodne Slovenije letos obeležuje uspešnih 16 let. Da bi jih skupaj z obiskovalci okronali in praznovali, so v Europarku pripravili pestro rojstnodnevno dogajanje, na katerem bodo lahko skupaj z njimi proslavili uspehe preteklega leta in naredili korak proti prihodnjemu. Velikemu Europarkovemu koncertu leta bo tako sledila nepozabna zabava v Europarku, kjer ne bo manjkalo sladkanja in druženja. Ta zabava bo pomenila, kot povedo v Europarku, nagrado za letošnji uspeh na poslovnem področju in hkrati uverturo v vrsto pestrih dogodkov, ki sledijo.

Petra Romih

Petra Romih

Vodja marketinga Europarka Petra Romih pravi, da bo v okviru Europarkovega rojstnega dne res zabavno: “Pričeli bomo v soboto, 20. avgusta, in na Trgu Leona Štuklja svojo energijo sprostili s Tabuji in Janom Plestenjakom. Teden kasneje, v soboto, 27. avgusta, pa se bo ob 11:00 začelo pestro glasbeno dogajanje v našem nakupovalnem središču. Najprej nas bodo zabavali Perpetuum Jazzile, sledila bo razdelitev slastne torte velikanke, ob 18:00 pa bo zapela Tanja Žagar.” Zvečer bodo obiskovalce v Europarku razveselili tudi s pestrimi nagradami v okviru nagradne igre »Vrata sreče« in podelili darilne bone Desetak. Pozabili pa niso niti na najmlajše obiskovalce, za katere so med 22. in 28. avgustom pripravili zabavo v Ice Age deželi.

Foto7

Petra Romih dodaja, da si na sploh v vseh teh letih prizadevajo za pestro in razgibano dogajanje po okusu obiskovalcev. “Tako se je na primer vzpostavila Europarkova ekološka tržnica, na kateri je vsako sredo mogoče kupiti ekološko pridelane izdelke slovenskih ponudnikov. Za modno osveščene bomo poskrbeli tudi z jesensko modno revijo, ki bo v Europarku potekala 16. septembra, sicer pa nas čaka še veliko drugega, tako, da dogodkov za vse okuse in generacije torej ne bo manjkalo.”

Foto8

Razlogov za praznovanje je veliko

“Porast prometa za dobra 2% v primerjavi z letom poprej za nas pomeni izjemen dosežek, s katerim smo dokazali, da gremo v pravo smer,” je v uvodu novinarske konference povedala center managerka Simona Mandl. “Trend napredka, ki se je kazal skozi vsa leta delovanja, smo lansko leto okronali z zabeleženimi 7,3 milijoni obiska in s tem dokazali, da so pri vsem tem ključni ljudje. Naši obiskovalci, partnerji in sodelavci so tisti, ki vsi skupaj ustvarjajo ritem dogajanja in tako predstavljajo srce Europarka,” je poudarila center managerka in dodala, da bodo v Europarku še naprej investirali v smeri kakovostne nakupovalne izkušnje in udobnega počutja obiskovalcev: “V letošnjem letu bomo investirali 1 milijon evrov v infrastrukturo. V jesenskem času bomo prenovili parkirni sistem, ki bo zopet v popolni funkciji pred božičnimi nakupi, vmes pa bo parkiranje potekalo povsem nemoteno,” je še povedala Simona Mandl.

Simona Mandl

Simona Mandl

Zavezanost ljudem v Europarku skozi vsa leta dokazujejo tudi z družbeno odgovornim ravnanjem. V letošnjem letu je tako odmevala donacija v višini 15.000 evrov, ki so jo namenili Kliniki za pediatrijo UKC Maribor za zagon programa »Šola za zdravo prehranjevanje in življenjski slog«. V okviru šole, ki je v avgustu 10 dni potekala v Poreču, pomagajo že 22 osnovnošolcem in srednješolcem ter njihovim družinam. “Kot nam je povedal pobudnik šole dr. Martin Bigec, bodo otroci in mladostniki, ki so 10 dni preživeli v družbi terapevtov, sedaj 2 meseca izvajali program zdravljenja na daljavo ob pomoči družine, širše družbe in elektronskih zapestnic, preko katerih bodo terapevti lahko sledili individualnemu programu zdravljenja. Nato se bodo sestali za tri dni, potem pa se bodo za 4 mesece ponovno vrnili v domače izvajanje te obravnave,” nam še pojasni Simona Mandl.

Simona Mandl in Boštjan Brantuša ob razrezu rojstnodnevne torte

Simona Mandl in Boštjan Brantuša ob razrezu rojstnodnevne torte

V Europarku so za konec še poudarili, da bodo tudi letos zagotavljali najboljšo ponudbo z najnovejšimi svetovnimi trendi ter pestro nakupovalno izkušnjo. Da gredo v korak s časom, so dokazali že z uporabo Snapchata, ki se je pred kratkim pridružil njihovima Facebook in Instagram profiloma, ter se tako povezali z obiskovalci tudi izven nakupovalnega središča.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si