Ste naveličani okornih športnih in dolgočasnih pametnih ur? Potem boste Grazije navdušene nad novimi nosljivimi napravami podjetja Huawei. Tehnologijo in modo združujejo na povsem nov način, s čimer omogočajo, da prilagodite športne dejavnosti in spremljate zdravje, ne da bi zaradi tega ogrozili skrbno negovan modni slog.
Z vizijo »Fashion Forward« namerava Huawei izkoristiti pomanjkanje stilsko in modno oblikovanih nosljivih naprav, ki so hkrati zanesljivi pomočniki in estetski modni dodatki. Tako je nastala pametna ura Huawei Watch GT 4, ki tehnologijo spreminja v nosljivo umetnost.
Združitev trendovskega oblikovanja z brezčasno izdelavo
Ko se odločate za novo uro, se skoraj vedno znajdete na razpotju. Katero boste izbrali? Sodobno in funkcionalno pametno uro ali brezčasno klasično analogno? Vse kaže, da bodo zmagale prve. Pripadniki generacije Z imajo raje pametne kot prestižne ure, vendar, če se že odločijo za »klasiko«, kupijo oboje. Huawei dilemo rešuje tako, da združuje estetsko oblikovanje, ki ga navdihuje visoka moda, z vrhunsko tehnologijo, s čimer želi izboljšati uporabniško izkušnjo. GRAZIA je navdušena!
Nov pristop je očiten že pri najnovejši uri Huawei Watch GT 4. Večja, s 46-milimetrskim ohišjem in osemkotno luneto, spominja na legendarne ure iz kolekcije Royal Oak podjetja Audemars Piguet. Manjša, 41-milimetrska, pa je oblikovana kot izstopajoč nakit, kar ji daje eleganten videz, zaradi katerega jo lahko samozavestno nosite na uradnih gala dogodkih ali na priložnostnih druženjih s prijatelji. GRAZIA je navdušena!
Naložbe v raziskave temelječe na namenskem oblikovanju
Huawei je na pot nove vizije stopil leta 2015. Takrat so v Parizu odprli prvo raziskovalno središče za estetiko. Sledili sta mu še središči v Milanu in Londonu. Mesta niso izbrana naključno. Kot modne prestolnice so popolna za razumevanje spreminjajočih se interesov in skrbi posameznikov, ki se zavedajo pomena modnega sloga.
Tveganja so vsekakor obrodila sadove. Huawei je v preteklih letih predstavil prelomne modele pametnih ur. S Huawei Watch GT 2 je na primer kot prvi uvedel tridimenzionalno ukrivljeno steklo z izkušnjo brezmejnega dotika, ki uteleša preprostost uporabe in prefinjeno modno zavest. Vzporedno so potekali tudi napori na področju oblikovanja materialov, katerega vrhunec predstavlja profesionalna potapljaška ura Huawei Watch Ultimate z ohišjem iz inovativne kovinske zlitine na osnovi cirkonija.
Huawei Watch GT 4 ravno tako izkorišča bogate rezultate raziskav na področju oblikovanja materialov, saj uvaja prefinjeno telečje usnje in fluoroelastomerne paščke, ki so dovolj trpežni in vsestranski za različne dejavnosti.
Oblikovanje, osredotočeno na človeka
Moda ni brez vsebine, GRAZIA in Huawei se tega še posebej zavedata. Huawei je namreč jasno povedal, da njegovo prizadevanje ne bo izključevalo stalnega napredka pri inovacijah na področju tehnologij spremljanja zdravja in telesne vadbe. Prepričani so, da lepega videza ni brez zdravega organizma in dobrega počutja. Da bi v celoti uresničili novo vizijo so razglasil partnerstva z več kot 100 strokovnimi ustanovami po vsem svetu, s katerimi bodo izvedli več kot 200 sodelovanj.
Huawei Watch GT 4 po več kot osmih letih raziskav in razvoja izboljšuje tehnologijo za spremljanje srčnega utripa in nasičenosti kisika v krvi TruSeen 5.5+. Podatki o zdravju srca so natančnejši za kar 30 odstotkov. Z neprekinjenimi odčitki izboljšana funkcija za spremljanje srca izboljša tudi druge funkcije za zdravje in telesno pripravljenost, kot so aplikacija za upravljanje kalorij, Ohranite kondicijo, analiza spanja in upravljanje menstrualnega cikla 3.0.
Pomen vizije »Fashion Forward« za Huawei
Čeprav je Huaweijeva vizija za marsikoga novost, je podjetje že do zdaj prejelo številna priznanja na področju mode. Štiri leta zapored so bile njihove pametne ure označene za vrhunske s strani organizacije EISA. Nazadnje je bil ta naziv podeljen uri Huawei Watch Ultimate. Letos pa so prejeli tudi nagrado iF Design Award 2023. Ure seveda niso nikakršna izjema. Huawei enako razmišlja pri oblikovanju pametnih telefonov, kar na primer dokazuje pametni telefon Huwei P60 Pro. Čeprav ne vemo, kaj vse nam podjetje še pripravlja, se GRAZIA veseli razburljivih dogodkov v bližnji prihodnosti.
O podjetju Huawei Consumer Business Group
Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva. Huawei je po svetu vzpostavil že 14 raziskovalnih in razvojnih centrov, vključno v Nemčiji, na Švedskem, v Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Consumer Business Group je ena od Huaweievih treh poslovnih enot in ima pod okriljem pametne telefone, tablične računalnike, osebne računalnike, nosljive naprave, storitve v oblaku in drugo. Huaweieva globalna mreža je zgrajena na več kot 30 letih strokovnega znanja in izkušenj v telekomunikacijski industriji in je posvečena zagotavljanju najnovejših tehnoloških rešitev uporabnikom po vsem svetu.
Za več informacij lahko obiščite njihovo spletno stran.