Finalistke za Miss Slovenije predstavile spodnje perilo Alma Ras

Finalistke za Miss Slovenije in Rasim Memagić, direktor Alma Ras.

 

V Mariboru in Ljubljani so odprli trgovini Alma Ras. Blagovna znamka spodnjega perila in spalnega programa Alma Ras se ponaša z vrhunskimi kreacijami iz odličnih materialov z evropskim poreklom za vso družino.
Kolekcije so prve predstavile letošnje finalistke tekmovanja za Miss Slovenije 2017. V Mariboru so spodnje perilo in spalni program nosile Miss Štajerske Patricija Finster, s spremljevalkama, v Ljubljani pa med drugimi tudi Miss Primorske Ariana Hodžič in Miss Gorenjske Maja Zupan.
Med znanimi obiskovalci modnih revij, ki jih je organizirala Miša Margan, so se nad blagovno znamko, ki se letos prvič predstavlja slovenskim kupcem, med drugim navdušili tudi Špela Štamol, modna poznavalka in urednica revije GRAZIA, Petra Greiner, direktorica zavoda 13, Stipe Jerič, direktor Mariboxa in predstavnik NK Maribor, nekdanja Miss Slovenije Tadeja Ternar in maskerka Mateja Naberšnik. V Ljubljani so prihod znane blagovne znamke pozdravile tudi urednice revij, manekenke, med njimi Karin Škufca, pa tudi predstavnik Veleposlaništva BiH Mirsad Muhović. Dogodek ob odprtju je povezoval Marko Potrč, znan TV voditelj.

 

Marko Potrč, moderator ter TV in radijski voditelj.

 

Direktor podjetja Alma Ras Rasim Memagić je ob odprtju prvih franšiz v Sloveniji povedal: “Vsako novo tržišče zahteva kvaliteto, kar nam daje motivacijo, da ves čas stremino k popolnosti. Verjamem, da bomo tudi tukaj opravičili zaupanje kupcev in jim ponudili izdelke, ki bodo po designu, kakovosti in raznolikosti zadovoljili njihova pričakovanja.”
Belma Karahmet, direktorica franšiznih butikov Alma Ras v Sloveniji, je poudarila, da prav njena družina že več let nosi perilo Alma Ras, iz česar se je tudi porodila ideja o sodelovanju. Dame je pozvala, da poudarijo svojo senzualnost, moški pa eleganco.

Manekenka Karin Škufca in Miša Margan.

Blagovna znamka Alma Ras neguje ženstvenost in prefinjeno eleganco. Alma Ras ženska je “senzualna ob vsaki priložnosti,” ob udobnih krojih in materialih pa posebno pozornost posvečajo dizajnu vsakega modela, ki poudarja njeno senzualnost in privlačnost. Za prodorne in dinamične moške ponujajo blagovno znamko Manners.
“Za prve kupce smo pripravili promomocijske ugodnosti, da lahko spoznajo kakovost izdelkov z evropskim poreklom,” so sporočili iz podjetja. Njihovo aktualno ponudbo si lahko ogledate TUKAJ.

 Foto: Marko Pigac in Katja Kodba

Save

Save

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si