Na pariškem tednu mode za jesen/zimo 2025 je Sarah Burton, nova kreativna direktorica Givenchyja, predstavila svojo dolgo pričakovano kolekcijo, ki združuje dediščino blagovne znamke z njenim edinstvenim pristopom. Njena prva kolekcija za Givenchy je bila razstava umetniške dovršenosti, ki je navdušila občinstvo in pokazala, da bo Burtonova pustila svoj pečat v svetu mode.
Povezava s preteklostjo: Obujanje arhivov Givenchyja
Burtonova je v svoji kolekciji združila ikonične elemente Givenchyja z novimi, sodobnimi pristopi. Kolekcija je začela z modelom, ki je nosil logo “GIVENCHY 1952”, kar je odražalo globoko spoštovanje do preteklosti blagovne znamke, ki jo je ustanovil Hubert de Givenchy.

Foto: Catwalk Pictures
Sodobnost v kombinaciji s klasično eleganco
Sarah Burton je v svoji debutni kolekciji prikazala tudi svojo sposobnost, da obdrži prepoznaven slog Givenchyja, vendar ga osveži z modernimi detajli. Odlično izrezljani kroji, luksuzni materiali in glamurozni okraski so zaznamovali njeno delo, medtem ko je uvedla nekaj drznih elementov, ki jih prej ni bilo v klasičnih kolekcijah blagovne znamke.

Foto: Catwalk Pictures
Posebnost lokacije revije: Hotel Particulier v Parizu
Kolekcija je bila predstavljena v enem izmed najbolj ekskluzivnih prostorov v Parizu – Hotelu Particulier, zgodovinskem ateljeju Givenchyja. Ta prestižna lokacija je dodala še več magije dogodku, saj je prostor s svojo klasično francosko eleganco ustvaril popolno ozadje za predstavitev Burtonovega umetniškega ustvarjanja. Pisarniški stoli, narejeni iz rjavih papirnatih ovojnic, so bili postavljeni na modni pisti, kar je še dodatno poudarilo povezavo med preteklostjo in sedanjostjo blagovne znamke.
Foto: Catwalk Pictures