Grazia na predstavitvi jesenske kolekcije obutve Mass

unnamed-2

Ponudnik obutve Mass, je v torek, 20.9.2016, na modni pisti Ljubljanskega tedna mode razkril, kakšna je najbolj trendi obutev za jesen in zimo 2016/2017. V ekskluzivni Mass modni predstavi so v glavni vlogi blesteli čevlji, sijoča zvezda pa je bila tudi fatalna Severina na privlačnih podobah nove Mass modne kampanje Ustvari svoj stil. Modele, ki so se sprehodili v različnih trendih sezone, je s svojim modnim poznavanjem pospremila voditeljica Manja Plešnar in zaokrožila pravo modno poslastico.

unnamed-6unnamed-8irm_1317

Kakšna obutev torej ne sme manjkati v omari modnih navdušencev? Vsekakor so to škornji čez koleno, gležnjarji vseh vrst, debeli narezljani podplati, casual šik obutev in pridih angleškega klasičnega stila s ščepcem nove drznosti, ki je navdušila tudi blogerki Manco Vodopivec in Ajdo Sitar, voditeljico Manjo Plešnar, voditelja Nejca Simšiča ter Grazii Teso Jurjaševič in Evo Ahačevčič.

irm_1242irm_1253unnamed-4irm_1475

Izstopajoči materiali so semiš in različno usnje ter kombinacije različnih tekstur na enem čevlju, med barvami pa prevladujejo temni jesenski odtenki in sijoči metalik sijaj, čevlje krasijo tudi  razni kovinski dodatki, živalski potiski in reliefni vzorci. Predstavo trendov so z navdušenjem spremljale modne urednice, novinarke, blogerke in znane Slovenke, katerih občudovanje je požel tudi kot umetnine razstavljen izbor obutve vrhunskih znamk, ki ga lahko najdete na Massovih policah po vsej Sloveniji.

unnamed-1

Tam boste poleg ostale bogate ponudbe letos našli tudi nove priznane modne znamke, kot so Gant, Cat, Piu Due, Echo in druge. Ekskluzivni gostje so po modni predstavi Mass uživali ob druženju in modnem klepetu z izkušeno Mass ekipo ter ostalimi modnimi navdušenci. Mass pa je bil kot ponosni sponzor LJFW tudi del širšega modnega dogajanja, tako da smo Mass obutev lahko zasledili tudi na pistah drugih modnih revij.

Zadovoljna Mass ekipa (z leve proti desni): Tjaša Tršar iz marketinga, Simona Kern, vodja modnega programa in Tina Petkovšek Pirc, direktorica marketinga

Zadovoljna Mass ekipa (z leve proti desni): Tjaša Tršar iz marketinga, Simona Kern, vodja modnega programa in Tina Petkovšek Pirc, direktorica marketinga

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si