GUCCI predstavlja prvo dišavo kreativnega direktorja Alessandra Michela

Alessandro Michele, prvi kreativni steber modne hiše Gucci, je svojo ustvarjalnost prvič izrazil v dišavi, ki jo je zasnoval skupaj s parfumskim mojstrom Albertom Morillasom, razvijalcem največjih prodajnih uspešnic dišav prestižnih blagovnih znamk.

O novem parfumu Gucci Bloom je Alessandro Michele povedal: “Želel sem bogato dišavo belih cvetov. Želel sem pogumen vonj, ki te popelje na prostran vrt, poln rož, v šopek izobilja. Ta vrt je tako čudovit, kot so čudovite ženske – je pisan, divji, raznolik, na njem najdem prav vse. Gucci Bloom diši kot ta vrt zato, da odpotujete v kraj, ki ga ni.”

Guccijev kreativni direktor išče navdih v avtentični ženstveni duši in zagovarja stališče svobode: bodi to, kar si. Ta filozofija je ustekleničena v dišavi Bloom, ki se razvija in razcveta – tako, kot njeno ime.
Njen vonj je stkan iz kakovostnih, močno koncentriranih naravnih sestavin, ki poskrbijo za pristnost dišave. Note se razcvetijo kot zgoščeni cvetovi, kar predstavlja edinstveno novost v svetu dišav in pričarajo novo olfaktorno izkušnjo. Visoko koncentriran izvleček tuberoze iz Indije se prepleta z izvlečkom jasmina. Izvleček jasminovega popka pridobijo s pomočjo ekskluzivnega postopka soekstrakcije, ki omogoča, da se naravna kakovost jasmina pomeša s patentiranimi molekulami in na koži sprosti vonj svežega zelenja in cvetnih listov. V dišavi Gucci Bloom so poleg tega note še ene rastline, ki je prvikrat uporabljena v dišavi. Gre za rastlino z latinskim imenom combretum indicum, ki so jo odkrili na jugu Indije. V njenih cvetovih sta ujeta koncept in ime nove dišave, saj svojo barvo spreminjajo od bele, ki počasi temni v rožnato, na koncu pa se obarvajo rdeče. Cvetovi te plezalke oddajajo intenziven, nekoliko pudrast, ženstven vonj.

 

Presunila pa ne bo le dišava, ampak tudi steklenička in embalaža, ki povzemata duh dišave, posvečen raznolikosti žensk. Inspiracija in navdih za stekleničko izhajata iz dragocenega in večnega porcelana, v nežnem in krhkem pudrasto rožnatem odtenku. Notranjost in zunanjost kartonske embalaže pa prekriva patentiran Gucci Bloom vzorec; herbarij, rdeče bel francoski vzorec Toile de Jouy sestavljen iz listov, češnjevih vej in cvetov s črno obrobo.
Ples, sprehod, uživanje v občutku svobode in polnosti življenja – to je trio, ki uteleša Guccijevo novo vitalnost in očarljiv značaj dišave Gucci Bloom.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si